Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα Ε46 Μ3 Euro spec εχουν διαφορετικη εξατμιση απο τα US spec. Στα πρωτα οι καταλυτες ειναι μετα τα χταποδια (στο section 1 δηλ) ενω στα δευτερα οι καταλυτες ειναι ενσωματωμενοι στα χταποδια και το US section 1 ειναι απλοι σωληνες με την προσθηκη resonator για μειωση του rasp. Στα Ε46 Μ3 δεν υπαρχουν προκαταλυτες. Η τοποθετηση στα χταποδια στα US spec γινεται ωστε να ερχονται γρηγοροτερα σε θερμοκρασια λειτουργιας (και πιθανον και οι καταλυτες τους να ειναι λιγοτερο ελευθεροι απο τα euro spec)
συνεννοηθηκα με εναν για την agency section 1 και μου ειπε οτι χρειαζεται να ανοιξεις κατι σαν τρυπες ( J shaped O2 bongs ) για να μπουν οι αισθητηρες και μια πατεντουλα στο χταποδι,αρα μια ωραια λυση ειναι το section 1 της ss η οποια στην ουσια καταργει τους καταλυτες,απλα δεν ξερω εαν θα μπαινει στο χταποδι το εργοστασιακο και εαν θα εχω θεμα καυσαερια και πολυ θορυβο!!επισης λογικα θα ειναι μεγαλυτερη η σωληνα του ss απο το απλα να βγαλω τους καταλυτες μου..δεν πιστευω να κοψει το αμαξι ε?
ευχαριστω turbodog