Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
Του ειπα is not for sale και αφου με πιεσε πολυ....





κανονισαμε να του δωσω το Σαββατο ολη μερα το δικό μου για βολτες και θα μου δωσει και αυτος το Stradale ολο το Σαββατο για βολτες με την Τσιφουλα.
Δεν εκατσε η φαση το Σαββατοκυριακο που περασε λογο οικογενειακων υποχρεωσεων (παιδικο παρτυ του Χιτλερ του μικρου λογο γενεθλειων) και δωσαμε ραντεβού για το επομενο...
Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
Σήμερα το πήγα για το πρώτο σέρβις. Μεταξύ άλλον έβγαλα και την ανάρτηση που φορούσε και έβαλα την μαμα γιατι έχω προβλημα με την ράμπα του υπογειου πάρκινγκ της πολυκατοικίας που μένω. Θα σας μεταφερω εντός των ημερών και τις εντυπώσεις μου απο το αμάξι με την δικιά του ανάρτηση.

Για τους άρρωστους το σετ απ της ανάρτησης του εγγλέζου ήταν:
Μπροστά: -2.30 κάμπερ, 1mm σύγκλιση, και 5 μοίρες κάστερ.
Πίσω: -2 κάμπερ και μηδέν σύγκληση.
Ύψος 60 cm

Δεν καταλαβαίνω και πολλά αλλά το αμάξι έστριβε όσο άντεχαν τα @@ μου ...
180 ευρω το φίλτρο του αερα ρε παιδια. Λες και ειναι απο χρυσό. Και ακομη το παιριμενω να ερθει αφου δεν υπαρχει σε στοκ.

Μπηκε και η μαμα αναρτηση.
Ειναι λίγο πιο ψηλό τωρα, τουλαχιστον καταβενει την ραμπα του γκαραζ μου. Το αμαξι φυσικα και δεν εχει το κρατημα που ειχε με το σετ απ της AST αλλα και παλι στριβει με οσο αντεχει η καρδια σου...
Ειναι πιο μαλακη ακομη και απο το μεσέο σταδιο σκληροτητας της ρυθμιζόμενης αλλα πιο χαμηλη και πιο σκληρη απο του Μ3.
Για τα γουστα μου ειναι πολυ ξεκουραστη και πολύ καθημερινη.