-
[E60]Φρενα Μ5 σε 520 steptronic
Καλησπερα σε ολη την παρεα.
Σημερα αλλο ενα κομματι του παζλ ολοκληρωθηκε με επιτυχια,επιτελους μετα απο ενα μηνα τοποθετηθηκαν στο αυτοκινητο τα φρενα απο το Μ5 του Αλεξη.
Αφου ξεκουραστηκαν για ενα μηνα στο γκαραζ μου ηρθε η ωρα να ξεκινησουν να δουλευουν παλι σε πιο χαλαρους ρυθμους βεβαια αφου η διαφορα στην ιπποδυναμη ειναι τεραστια.
Πρωι-πρωι λοιπον,κατα τις 11 παρα,πηγα στο συνεργειο με τα φρενα στο πορτ-μπαγκαζ,αφου ακολουθησαν οι καλημερες,οι καφεδες και τα συναφη σηκωσαμε και το αμαξι για να ξεκινησει η "επεμβαση".
Τα μονα ανταλλακτικα που ειχαμε παραγγειλει για τα φρενα ηταν οι λεγομενες "καμπανες",οι δισκοι πισω απο τις δισκοπλακες που ειναι για την σκονη.
Ταυτοχρονα επειδη ειχαμε διαπιστωσει οτι τα πισω ρουλεμαν ηθελαν αλλαγμα ειπαμε να τα κανουμε ολα παρεα για να μην μπαινοβγαινει το αμαξι συνεχεια στο συνεργειο.
Δεν φορεσα τα ρουλεμαν του Μ5 αφου το θεωρησα ασκοπο καθως αν ποτε θελησω για τον Α-Β λογο να ξαναβαλω τα φρενα της μανας του δεν θα εμπαιναν και θα επρεπε να ξαναλλαξω ρουλεμαν,αντιθετα με τα απλα δεν υπαρχει προβλημα με τα φρενα του Μ5 να σφιγγουν με τα μπουλονια.
Θα ηθελα να ευχαριστησω τον Αλεξη με τον οποιο μιλησαμε αρκετες φορες μεχρι να καταληξουμε,αλλα και για την υπομονη του την μερα που μου τα εφερε και με περιμενε σχεδον 5 ωρες στου Ταμ-Ταμ μεχρι να σχολασω.
Βεβαια ειχε την χαρα να γνωρισει τον Δημητρη αλλα ηταν πολλες οι ωρες αναμονης και τον ευχαριστω.
Σημερα ειχα και την χαρα να γνωρισω και τον Αντωνη (zinant) που εχει το μαγαζι του απεναντι απο το συνεργειο και περασα απο εκει για να τον γνωρισω και να τα πουμε λιγακι.
Αντωνη ποτε θα παμε για προβατινα;
Τελος ειχαμε και μια αναπαντεχη επισκεψη στο συνεργειο απο τον γνωστο και μη εξαιρεταιο,τον εναν και μοναδικο γκουρου των Ε60 και οχι μονο,για μια τελικη επιθεωρηση οπου και εδωσε το οκ για το αποτελεσμα.
Νικολα την λαμαρινα.........
Εντυπωσεις δεν μπορω να σας γραψω αφου εκανα ολα και ολα 3 χιλιομετρα μεχρι το σπιτι γιατι ειχα αργησει και η μικρη δεν κρατιοταν να παει στις κουνιες,παντως με την πρωτη ευκαιρια θα παω μια μακρινη βολτα μονος μου για να δω την διαφορα.
Παρακατω θα δειτε φωτογραφιες απο τα φρενα στο γκαραζ,τα παλια φρενα και φρενα του Μ5 πανω στο αμαξι (αγυαλιστα και γυαλισμενα) καθως επισης το αμαξι με τις ζαντες πριν και μετα για να φανει η διαφορα.
-
The Following 4 Users Say Thank You to nikos-Mpacket For This Useful Post:
alexm (07-09-10), aristent (07-09-10), E60_Arkadia (17-09-10), S8N (07-09-10)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP