Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 115

Θέμα: M3 E46 ROL CAGE HOMOLOGATION...

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλή η κίνηση του Μάνου μιας και το θέλει αυστηρά για πίστα.
    Δεν είναι μονόδρομος όμως το ρολλ, μην υπερβάλλουμε.
    Μια χαρά είναι η ακαμψία του Μ3 (ειδικά αν βάλεις και πίσω μπάρα θόλων).
    Μην ξεχνάμε όμως ότι το αυτοκίνητου του Μάνου (μην το πάρετε ότι κράζω) είναι απλό πλαίσιο και μάλιστα έχουν κοπεί/αλλαχτεί πίσω φτερά και πάτωμα.
    Αλεξη το οτι η καροτσα μου ειναι 316 (οχι δε με κραζεις, δε το κρυβω αλλωστε)και εχουν γινει τροποποιησεις πανω σε αυτη δε σημαινει οτι δεν εχω την ακαμψια του Μ3...ισα ισα οι χρονοι μου στις Σερρες επιβεβαιωνουν οτι ειμαι στους ιδιους χρονους -και πιο κατω- με τα γνησια Μ.
    Εχω ψαχτει αρκετα με το θεμα αυτο και εχω καταληξει οτι η καροτσα το Ε46 ειναι ιδια για ολα τα μοντελα. Το Μ εχει καποια δεσιματα παραπανω ,που στις σωστες μετατροπες γινονται και αυτα. Τωρα αν το σασι του Μ ειναι κατασκευασμενο απο αλλο ανθεκτικοτερο υλικο δε το γνωριζω (μονο στο division το ξερουν αυτο)...

    Και συμφωνω μαζι σου πως η ακαμψια του Μ3 ειναι μια χαρα..Για να γινει 100% ακαμπτο σασι χρειαζεται ρολλ πολλαπλων σημειων ,να δενεται πανω στα Α και Β pillars και στους μπροστα θολους...αυτα ειναι για αγωνιστικές κατασκευες..
    Εγω βαζω ρολλ περισσοτερο για την ασφαλεια μου...ευτυχως απο τοτε που εγινα μπαμπας νιωθω πιο υπευθυνος για τη ζωη μου..

  2. The Following 4 Users Say Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (19-08-13), m-power_01 (03-09-10), soc12r (03-09-10), Thomelef (03-09-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP