Κοίτα εμπεριστατωμένα ούτε εγώ το ξέρω.
Αυτό που ξέρω είναι ότι το 99% αυτών των εκθέσεων και μετρήσεων γίνονται σε ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ συνθήκες με υπολογιστή σαν οδηγό.
Δηλαδή ΑΚΡΙΒΩΣ το αντίθετο από τις ΣΥΝΘΗΚΕΣ μετρήσεων που υπάρχουν στο 100% των ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ συνθηκών.
Η επιχείρηση του αυτοκινήτου παγκόσμια διακινεί ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ και δεν μπορώ σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση να δεχθώ ότι δεν είναι εφικτή η ποσοτικοποίηση αυτών των δεδομένων σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ συνθήκες.
Εδώ ΚΑΜΙΑ εταιρεία, ΜΑ ΚΑΜΙΑ όμως, ΔΕΝ δίνει αξιόπιστα στοιχεία για την κατανάλωση των ΙΔΙΩΝ της των οχημάτων γιατί ΑΠΛΑ δεν θέλει*, και θες (όχι εσύ, κατάλαβες) να πιστέψω ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ μετρήσεις των οποίων τα αποτελέσματα ουσιαστικά ποσοτικοποιούν την ρύπανση που προκαλούν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ οχήματα σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ συνθήκες;
Συγνώμη, αλλά δε θα πάρω.
*άνετα θα μπορούσε να μετρήσει την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ μέση κατανάλωση κατά τη διάρκεια της εξέλιξης του οχήματος (η διάρκεια της είναι περί τα 1 εκατ χλμ για κάθε όχημα), και όχι να το βάλει σε μια ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΗ διαδρομή με ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ μήκους 12χλμ!!! Τραγικό;
ΥΓ:και συγνώμη για το εκτός θέματος, ξέρω ότι το θέμα δεν είναι το πόσο ρυπαίνει το αυτοκίνητο, αλλά το τι προκαλούν οι ρύποι που παράγει.








 
					
					
 
							
								 
							
								 
 
		 Αρχικό μήνυμα απο Stathis
 Αρχικό μήνυμα απο Stathis
					
 
				
				
				
					 Απάντηση με παράθεση
  Απάντηση με παράθεση