
Αρχικό μήνυμα απο
PATSIMINI
Audi A1 Βρυξέλλες Βέλγιο
Audi A3 / A3 Sportback Ίνγκολσταντ Γερμανία
Audi A3 Cabriolet Γκιορ Ουγγαρία
Audi A4 / A4 Avant Ίνγκολσταντ Γερμανία
Audi A4 Cabrio Όσναμπρικ Γερμανία
Audi RS4 / RS4 Avant Νέκαρσουλμ Γερμανία
Audi A5 Ίνγκολσταντ Γερμανία
Audi A5 Cabriolet / S5 Νέκαρσουλμ Γερμανία
Audi A5 Sportback Ίνγκολσταντ Γερμανία
Audi A6 / A6 Avant / S6 / RS6 Νέκαρσουλμ Γερμανία
Audi A6 Allroad Νέκαρσουλμ Γερμανία
Audi A8 / S8 Νέκαρσουλμ Γερμανία
Audi TT Coupe/Roadster/TTS/TTRS Γκιορ Ουγγαρία
Audi R8 Νέκαρσουλμ Γερμανία
Audi Q5 Ίνγκολσταντ Γερμανία
Audi Q7 Μπρατισλάβα Σλοβακία
δεν εχει να λεει κατι το που γινετε....ειναι σαν να λες οτι ακριβοτερα μοντελα της γκαμας επειδη γινονται στην αμερικη ειναι χειροτερα ποιοτικα απο τα αλλα Πχ σειρα 3 που γινεται στο μοναχο....οπως βλεπεις και της Audi κατα πλειοψηφια γερμανια γινονται...
Δεν αντιλέγω. Άλλο όμως το εργατικό κόστος στη Σλοβακία και την Ουγγαρία και άλλο σε Γερμανία-Αμερική. Μια εταιρεία λοιπόν που θεωρείται premium και έχει και premium τιμές όπως η audi, θα ήταν λογικό να κατασκευάζει ΟΛΑ τα μοντέλα της σε δυτικά εργοστάσια, ώστε πέρα από το κύρος να δικαιολογείται κάπως και η ακριβότερη τιμή.
Επαναλαμβάνω πάντως ότι η πραγματικότητα έχει δείξει πως το που κατασκευάζεται ένα αυτοκίνητο πολλές φορές δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο (με εξαίρεση κάποιες χώρες της νοτίου Αμερικής που κατασκευάζονται συνήθως low budet μοντέλα).
Μόνο αν κατασκευάζεται στην Ιαπωνία ίσως να λέει κάτι, πουθενά αλλού.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong