Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 76

Θέμα: dyno m3 e46

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #16
    Εγγραφή
    18-02-10
    Περιοχή
    χρυσουπολη.......
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    719
    Thanked
    403
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NICK_M3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    προγραμμα με διατήρηση maf
    εκκεντρα 288/280 ή μικρότερα
    φιλτρο μέσα στο εργοστασιακό κουτί πιο λεπτό
    καταλύτες 100cpi ή 200cpi hjs
    συμπίεση? 11,6 -11,7 - 11,8 - 11,9 ??? παραπάνω απο το καπάκι δεν πάει...

    και με αυτά έβγαλε 380+ στρόφαλο?

    με τι μείγμα δουλεύεις?
    τι χρονισμό έχεις?
    τι έβγαλε ρόδα?
    τίποτα μετρήσεις απο χρόνους έχεις?

    δεν θέλω να φαινομαι κακός αλλα παρόμοια πράγματα φόραγα πριν 4 χρόνια στο μοτέρ μου κ τότε έβλεπα πολύ λιγότερα νούμερα απο αυτά...
    είναι πολύ δύσκολα αυτά τα άλογα άτμο και δεν θέλω να σε απογοητέυσω...
    αν κατέβεις αθήνα κανόνισε ενα dyno να μετρήσεις τροχό ή μουαγιέ ή σε ενα απο τα 2 maha της αθηνας...
    ή να ανοίξεις φιλικά με κάποιο παιδί που έχει καλό μαμα ή είναι λίγο πάνω απο καλό μαμα...
    ---------------- παντα βαζω 100αρα ροδα εβγαλε 320 κ απο μετρησεισ 0-100 4.7 κ 0-400 13.2 με 180χιλιομετρα εξοδο με βγαλμενα πισω καθισματα μονο.οσο αναφορα να τα δοκιμασω με ενα μαμα θα σου απαντηση ο ποντιοσ τισ διαφορεσ που ειχαν τα αμαξια στον δρομο απο ρολ γιατι απο σταση θα ηταν ακομη καλυτερα για μενα λογω σασμαν κ δυναμη μεχρι τισ 8500.κ κατι τελευταιο για το δυναμομετρο το συγκεκριμενο κ το ατομο που το δουλευει δεν υπαρχουν αμφιβολιεσ ειναι αποδεδειγμενα στα bmw αψογοσ.......
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 23-08-10 στις 10:16

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP