Δυστυχως φιλε μου, απο τη στιγμη που η πλειοψηφια των αγοραστων Μ3 (βλεπε αμερικη) θελει ενα αυτοκινητο με ολες τις ανεσεις και οτι ηλεκτρονικα μπαρμπουτσαλα εχει σκεφτει το ανθρωπινο μυαλο, το μονο που δεν προκειται να δουμε ειναι μειωμενο βαρος. Οσα μερη του αμαξωματος και αν φτιαξει η BMW απο ανθρακονηματα, το βαρος δεν πεφτει. Οσο οι διαφοροι οργανισμοι απαιτουν μεγαλυτερη ασφαλεια, πιο στιβαρο πλαισιο, περισσοτερο εξοπλισμο, τοσο το βαρος ανεβαινει.

Το μονο θεμα που μενει να συζηταμε ειναι ο κινητηρας. Εξακυλινδρος τουρμο, αυτο ειναι σιγουρο. Το θεμα ειναι αν θα ειναι εν σειρα, η αν θα κανουν την εκπληξη και δουμε τον πρωτο V6 σε αυτοκινητο Μ. Ειτε αυτος ειναι νεος (60 μοιρες γωνια) ειτε προκυπτει απο τον V8 S63, οποτε και θα εχει 90 μοιρες γωνια.

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
To ότι θα είναι turbo σημαίνει πως το Ε92 είναι το τελευταίο Μ3 που κάνει κάποιο αξιόλογο ήχο.

Για μένα καλύτερα το Μ3 να το κρατάγανε παραδοσιακά ατμοσφαιρικό και ας του κάνανε μία εκτενή δίαιτα, ας ακολουθήσει και το Μ Division τη στρατηγική της porsche στο carrera να μην παίζει το παιχνίδι της ιπποδύναμης με τους άλλους κατασκευαστές. Το Μ3 δεν θέλει παραπάνω δύναμη από αυτή του Ε92, αρκούν όμως καμιά 200αριά kg λιγότερα ώστε να δημιουργηθεί μία πολύ καλύτερη επόμενη γενιά.

Καλά χλωμό να είναι έτσι πάντως το επόμενο Μ3΄, ακόμη δεν έχει παρουσιαστεί το απλό 3άρι, αυτά τα σχέδια είναι φανταστικά renderings κάποιου γραφίστα. Άλλωστε ποτέ κάποιο Μ δεν ήταν τόσο καγκουρο-τουμπανιασμένο!