Η ζάντα του μού φέρνει αρκετά από εκείνη της σπορ έκδοσης του .....Fiesta.

Κατά τ άλλα όπως ήδη ειπώθηκε, δεν μπορώ να φανταστώ άνθρωπο που μόλις παρουσιαστεί ΚΑΙ αυτό το 'τζιπάκι' θα πει 'Αχ επιτέλους αυτή η bmw έφτιαξε αυτό ακριβώς που έψαχνα....'.

Βέβαια υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος, εκείνη που λέει ότι:

Το Χ6 είναι πολύ μεγάλο και ακριβό, όμως όπως δείχνουν οι πωλήσεις το styling αρέσει. Το καινούριο Χ3 αλλά και το Χ1 είναι πολύ 'συμβατικά' για εκείνους που ψάχνουν κάτι διαφορετικό στη μικρότερη κατηγορία. Το Χ4 μπορεί να τους τα προσφέρει αυτά σε -μάλλον- αρκετά χαμηλότερη τιμή. Προσωπικά θεωρώ ότι τα Χ1 & Χ3 έχουν ένα conflict μεταξύ τους, παρά το Χ4 με τη υπόλοιπη γκάμα.

Θέλεις μεγάλο? Πάρε Χ5. Ποιο σπορ μεγάλο με τρελά κρατήματα? Πάρε Χ6.

Θέλεις μεσαίο? Πάρε Χ3. Ποιο σπορ μεσαίο με look & -ίσως- κρατήματα από Χ6? Πάρε Χ4.

Το Χ1 δεν καταλαβαίνω γιατί το βγάλανε. Είναι ακριβό, δεν έχει τετρακίνηση (2.0), είναι μεγάλο και είναι και χαμηλό. Βέβαια εμένα μ αρέσει και δε θα με χάλαγε καθόλου ένα 2.0 με ωραίες ζαντούλες και σε κάποια από αυτές τις καινούριες σούπερ αποχρώσεις.