Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
Φυσικά! Είναι προτιμότερο να έχει μεγαλύτερη μπαταρία και λίγο μεγαλύτερο δυναμό παρά ένα δυναμό + ένα συμπιεστή "πάνω" στο στρόφαλο, αλλά το πιο σημαντικό θέμα είναι ότι συνδεδεμένο στο δίκτυο can θα παίρνει εντολές από την θέση του πεντάλ του γκαζιού, απότομη κίνηση, πλήρως ανοιχτή πεταλούδα κλπ, οπότε θα κατεβάζει στροφές μειώνοντας τα φορτία οπότε και την επιβαρυντική διεργασία του δυναμό να φορτίζει την μπαταρία (αν χρειάζεται) τη στιγμή που προέχει κάτι άλλο.. (η επιτάχυνση)

Μα αυτό το κάνουν και τώρα τα οχήματα.

Δλδ να κόβουν τα φορτία όταν σανιδώνεις.(δυναμό air condition κτλ).

Στον άσσο με 130 σταθερά το A/C ανεβάζει κατά 0,2lt/100km την κατανάλωση.

Και ρόλο παίζει το πότε κομπλάρει ή όχι το κομπρεσέρ, άρα έχει άμεση συνάρτηση με τη θερμοκρασία που είναι ρυθμισμένο.