
Αρχικό μήνυμα απο
Dimzan
Οτι και να λεμε παντως το συστημα με τον εκκεντροφορο πλεον αρχιζει να φτανει στο τελος του. Πρωτα απεκτησε μεταβλητο χρονισμο, μετα βυθισμα και εκει κλεισαν οι δυνατοτητες του.
Για μενα το μελλον ειναι ηλεκτρομαγνητικες βαλβιδες. Θα ανοιγοκλεινουν αποκλειστικα μεσω εντολων της ecu με οτι χρονισμο θελουμε, οση διαρκεια θελουμε, και οσο βυθισμα θελουμε. Πρακτικα αυτο σημαινει πως θα προσωμειωνονται ολοι οι πιθανοι εκκεντροφοροι και ολα τα υπαρχοντα συστηματα vanos-klanos-manos. Επισης η απερνεργοποιηση των κυλινδρων σε πολυκυλινδρες μηχανες θα ειναι παιχνιδακι (δε στελνουμε καυσιμο ουτε ανοιγοκλεινουμε βαλβιδες σε ενα πληρη 4χρονο κυκλο) αρα κανουμε οικονομια. Επισης θα υπαρχει η δυνατοτητα να εχουμε διαφορετικο ανοιγμα στις βαλβιδες εισαγωγης ωστε να εχουμε πιο ομοιομορφα μιγματα και αλλα πολλα τετοια ωραια. Τσονταρουμε και αμεσο ψεκασμο, συστημα start stop και υβριδικο κιβωτιο με ηλεκτροκινητηρα και εχουμε ενα 3λιτρο ατμ με 300 αλογα και καταναλωση 10 εντος πολης. Ονειρο? δε νομιζω...
Προφανως η τεχνογνωσια υπαρχει αλλα μας την πλασαρουν σιγα σιγα. Σιγα μη βγει μηχανη χωρις εκκεντροφορο. Εδω η fiat λανσαρε το multiair το οποιο υποτιθεται απλοποιει καποια πραγματα αλλα προσθετει ενα καρο καινουρια και προφανως περιπλοκα πραγματα...