Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
Ερώτηση, στο κιτ μετατροπής με μια τουρμπίνα δε θέλει ο θόλος κάποια θερμική μόνωση;

Γιατί βλέπω άλογα να παράγονται αλλά τα άλογα που πετιούνται (μέσω θερμότητας) ίσως ζορίσουν αρκετά το σημείο εκεί κοντά στο θόλο.

Το φαντάζομαι να πυρώνει και λυώνω.....

Επίσης με το θέμα μπεκ τι γίνεται;

Ο Ν54 από όσο ξέρω είναι άμεσου ψεκασμού σωστά;

Τα έξτρα που λες ότι μπαίνουν με 30μοίρες κλίση που μπαίνουν;

Μέσα στο θάλαμο ή στον αυλό;

Και αν μπαίνουν στον αυλό τι γίνεται με την προανάφλεξη και τις θερμοκρασίες;

Ωραίο ποστ, ωραία εμφάνιση, και είναι και αυτό που λες, η εμμονή των αμερικάνων με τα 400άρια....
Η αλήθεια είναι οτι τουλάχιστον απο τις φωτογραφίες δεν εχει γίνει πρόβλεψη για την θερμική μόνωση του θόλου και του υπόλοιπου μηχανοστασίου. Θα γίνω γραφικός αλλά δεν νομίζω οτι τους νοιάζει και πολύ, ίσως το αυτοκίνητο να το έχουν για ένα "πάτημα" στ0 1/4 του μιλίου και μετά να το κρυώνουν και να το σβήνουν. Το βλέπω ακόμα πολύ απόμακρο να γίνει κάτι τέτοιο εμπορικό μιας και οι επεμβάσεις που πρέπει να γίνουν σε μετάδωση και κιβώτιο ταχυτήτων (πέρα των κινούμενων μερών) θα πρέπει αν είναι εκτεταμένες. Και όποιος αγόρασε 335 για να κάνει κάτι τέτοιο αγόρασε λάθος αυτοκίνητο.

Φυσικά δεν φαντάζομαι να εννοείς αυτή τη γάζα απο ίνες υαλοβάμβακα που τυλίγουν το χταπόδι. Αυτό μόνο κακό κάνει και είμαι προσωπικά κατά αφού εγκλοβίζει όλη τη θερμότητα στο μαντέμι και στον άξονα της τουρμπίνας.

Τα μπέκ προφανώς θα είναι συμβατικά και θα τοποθετηθούν με δική τους μπεκιέρα στους αυλούς. Αλίμονο αν τρύπαγαν το καπάκι να βάλουν άμεσου ψεκασμού. Εδώ τα δικά μου δουλεύουν σε duty cycle 50% οπότε αν δουλεύουν σε 90% τότε τα extra μπεκ θα είναι βοηθητικά και θα εγχύουν σχετικά μικρή ποσότητα για να μην υπάρχει προανάφλεξη

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγώ μετά απ'ολα αυτα καταλαβαίνω οτι ο Στράτος ετοιμάζεται να γίνει Στρατοδίκης...

Κάπου εδώ όμως, το χέρι αρχίζει να μπαίνει βαθιά στην τσέπη γι΄'αυτό (ειδικά στους καιρούς που ζούμε) χρειάζεται και σύνεση (look who's talking now!)

Ευχομαι να πάνε όλα όπως τα ονειρευεσαι και να χαρείς το "ταξίδι".
Βαγγέλη ένα τέτοιο project θα στοίχιζε περίπου 4500 τα turbo + 500 ελάχιστα για τοποθέτηση + 2000 ελάχιστα για φρένα + 2000 για ανάρτηση ρυθμιζόμενη με τοποθέτηση και ευθυγράμμιση + 2000 ελάχιστα για φτιαχτή εξάτμιση και όχι επώνυμη άρα κοντά στα 11.000 euro για να γίνει κάτι ολοκληρωμένο. Όνειρο μακρινό φυσικά

Μου αρκεί η δύναμη που έχω. Πλέον με τις καινούριες ρυθμίσεις ξετρυπάω αυτούς που θέλω.

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
στρατακο...αν το αντιλαμβανομαι σωστα, περα απο την ενημερωση..περιμενεις και προσωπικες γνωμες..για τυχον μελλοντικη σου αναβαθμιση!!! οποτε αποψη μου ...ειναι αν καποια στιγμη χρειαστεις αλλες τουρμπινες...κανε την μετατροπη σε μεγαλυτερες..και παρεμεινε οσο μπορεις κοντα στα εργοστασιακα προτυπα...
Φυσικά περιμένω γνώμες και συζήτηση Λευτέρη. Και απο μέρους μου δεν θα έβλεπα ποτέ σε 1 turbo αλλά πάντα σε 2 μεγάλα για να κρατηθεί όσο πιο πολύ γίνεται ο χαρατήρας του αυτοκινήτου. Κάτι μου να μπορεί να διαχειριστεί ο εγκέφαλος μου με το autotuning και να μην ψάχνομαι σε ακραίες λύσεις