Ελπίζω να είναι έτσι μιας και οι μετρήσεις των επιδώσεων (εκτός απο το 0-100 που ανταποκρίνεται στο βάρος του αυτοκινήτου) δεν είναι αντιπροσωπευτικές της ιπποδύναμης.
Επίσης, η καμπύλη ροπής είναι πολύ γεμάτη στις ψηλές στροφές, εκεί που παίζει ρόλο η ρύθμιση του αβάνς και όχι της πίεσης.
Τέλος, μου προκαλεί ενδιαφέρον η σχετικά άδεια καμπύλη που υπάρχει στις χαμηλές στροφές. Αν υπήρχαν μεγαλήτερα τούρμπο θα έλεγα εντάξει αλλά με τα εργοστασιακά τούρμπο που φοράει το αυτοκίνητο δεν μπορώ να πώ οτι είναι σωστή η καμπύλη.