Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nino X3 Εμφάνιση μηνυμάτων
Βρε Στεφανε τι μπερδευουμε? το ιδιο πραμα λεμε..ως τωρα ξεραμε οτι ολα τα υγρα ειναι υγροσκοπικα με αποτελεσμα να συμβαινει αυτο το φαινομενο.
Εδω το θεμα ειναι οτι δεν ειναι υγροσκοπικα τα dot 5 και ειλικρινα δεν γνωριζω αν το παραδειγμα με τα τζαμια εχει την ιδια εφαρμογη και στα σωληνακια υψηλης...μπορω να το δεχτω οτι συμβαινει και μονο ετσι εξηγει και την δημιουργια φυασαλιδων.
Αυτο το φαινομενο φυσικα και το προλαβαινεις αλλαζοντας τα υγρα σε τακτα χρονικα διαστηματα.
Η bmw συγκεκριμενα το χρονικο διαστημα το οριζει στα δυο χρονια.
Βεβαια να ομολογησω οτι εγω προσωπικα στα προηγουμενα αυτοκινητα που ειχα δεν ειχα αλλαξει ποτε υγρα φρενων.

δεν λέμε το ίδιο, εσύ λες για είσοδο νερού, ενώ εγώ όχι.

ναι ναι το παράδειγμα με τα τζάμια ισχύει, βέβαια όχι στον ίδιο βαθμό μιας και μέσα στα μαρκούτσια, σωληνάκια, έμβολα δεν υπάρχει κατανάλωση οξυγόνου όσο στην καμπίνα δλδ υπάρχει λόγω τριβών αλλά σε πολύ μικρό βαθμό.

Στα προηγούμενα αυτοκίνητα ίσως οι απαιτήσεις να μην ήταν μεγάλες και γι αυτό και να μην καταλάβαινες την διαφορά, σε αυτό που έχεις τώρα θα την καταλάβεις (αν δεν αλλάξεις όπως ορίζει η BMW), μπορεί και όχι αλλά δεν αξίζει τον κόπο να το ρισκάρεις, άλλωστε μόνο καλό θα κάνεις αλλάζοντάς τα.