Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
To πρώτο 520 σε Μ5 είχε γίνει το 2007 στην Αθήνα και είχε στοιχίσει τότε γύρω στα 75-80Κ, αγορά αυτοκινήτου (μτχ 520i του 2004), τροπέτο Μ5 και εργασία. Το Μ5 τότε έκανε 135Κ καινούριο και μτχ ή εισαγόμενο 2ετίας έβγαινε γύρω στα 100.

Στην Κύπρο, μου είχε πει ο Θέμης στο 5series ότι το Μ5 έχει περίπου 250Κ (καινούριο σε ευρώ) και με τη μετατροπή θα του έβγαινε συνολικά γύρω στα 150Κ μαζί με την αγορά του 520 (περίπου 100Κ σε ευρώ) ανταλλακτικά μτχ και εργασία. (αριθμοί κατά προσέγγιση γιατί έχουν περάσει και 3+ χρόνια)

Σήμερα στην Ελλάδα δεν αξίζει να ασχοληθείς γιατί με 55-50 ίσως και πιο κάτω βρίσκεις γνήσιο Μ5 από την Ελληνική αγορά (ελληνικό ή εισαγωγής). Δύσκολα θα βγει φθηνότερο αν γίνει τώρα εισαγωγή από Γερμανία, αν αναλογιστούμε ότι με τα σημερινά δεδομένα ένα Μ5 που θα αγοραστεί στη Γερμανία 30-35 χιλ. θα φτάσει τα διπλάσια για να κυκλοφορήσει στην Ελλάδα..

Βέβαια υπάρχει και η χαρά της δημιουργίας που είναι ανεκτίμητη για τους λάτρεις του "σπορ".....
Καλα τα θυμασαι Νικο για τις τιμες στην Κυπρο, συμφωνα με αυτα που ελεγε ο Θεμης ,ετσι ακριβως!!!

Οσο για τα υπολοιπα συμφωνω!