Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
χαχαχαχα ουτε με αλμερα δεν εισαι σιγουρος τη σημερον ημερα, ακομα και τα νισσαν αρχισαν να χαλανε....

οσο για τις παροιμιες, ποια κρεμασταρια ειπε οτι θα φτασει η αλεπου και δεν τα εφτασε?
για πες μας να μαθουμε...

και για τις κατηγοριες, τι βλεπω κανουμε μεταβολη ή ειναι η ιδεα μου?

με 30-40 τροχο συν (αν θυμαμαι καλα αυτα που δηλωσες) και με πανω απο 150-200 κιλα λιγοτερα πως εισαι μια κατηγορια κατω...?
σιγα μη μας πεις οτι ανοιγεις μονο με σμαρτ...
και λιγοτερα κιλα εισαι και περισσοτερα αλογα και παραπανω ροπη... αρα κατι αλλο θες να μας πεις μαλλον, ή εγω ειμαι απο χωριο...

ο σουγιας κι αυτος ειναι παραπανω αλογα (κατα δηλωση του) και παραπανω ροπη, αλλα θα εχει ενδιαφερον να δουμε πως θα σταθει 5λιτρο V10 Μ με 6,3 V8 AMG...

με το σκανδαλη τι νοημα εχει? αφου ειναι επισης αρκετα περισσοτερα αλογα και λιγοτερα κιλα, χωρια την τετρακινηση...
αν βαλει το νορμαλ προγραμμα ενταξει, να δουμε τι γινεται, αλλιως τι συμπερασμα να βγει...? οτι υπαρχει χαωδης διαφορα?

ενταξει να κανουμε την πλακα μας, αλλα δεν καταλαβαινω που θες να καταληξεις ρε μητσο... πρεπει ολοι που γραφουν σε φορουμ να ειναι κοντρακηδες, αλλιως τα κανουν κρεμασταρια?

φανταστηκες μηπως οτι το μεγαλυτερο ποσοστο αγοραζει ενα αυτοκινητο για να κανει τη δουλεια του ή να παει τη βολτα του, και λιγο το νοιαζει αν υπαρχουν αλλα αυτοκινητα με τα μισα λ7 ή και με τα διπλα που πανε καλυτερα?

who fucking cares... που λενε και οι φιλοι σου οι αμερικλανοι...


p.s. και απο σταση να γινουν οι φιλικες δοκιμουλες, οι πλακες, το θεαμα και το χαβαλο...
δε νομιζω να εχεις αντιρρηση...
Η συζητηση μαζι σου σταθη ειναι παντα ευχαριστη γιατι εισαι α) φιλος β)εχεις χιουμορ γ) επιχειρηματολογια ωστε να στηριξεις τα λεγομενα σου.
Οι απαντησεις.....
Το αμαξι μου ειναι 420-425 τροχο ΣΕ ΑΛΛΟ δυναμομετρο απο αυτο που μετρησες. ΑΡΑ το ποσα αλογα διαφορα εχουμε θα το ξεραμε ΑΝ περναγες και εσυ απο αυτο (κατι που ειχες πει εσυ οτι καποια στιγμη θα εκανες). Στο ΙΔΙΟ δυναμομετρο στοκ Μ5 Ε60 παιζουν 425-430 τροχο ΑΡΑ αυτο που λες για την διαφορα των αλογων μας ΑΠΛΑ δεν υπαρχει. Τα κιλα μου ειναι στα 1600 μιας και ενα full SMG M3 +35 κιλα τα παρελκομενα του κομπρεσσορα δινουν αυτο το νουμερο.
Οσο για τα αλογα...εχεις ξεχασει το λεγομενο power under curve, δηλαδη ποσα αλογα πραγματικα εισαι στην διαρκεια του πατηματος απο τις στροφες που πατας και τις διαδοχικες αλλαγες των ταχυτητων μεχρι το τελος του πατηματος. ΑΥΤΟ ειναι που μετραει και ΟΧΙ το τι εχεις σαν Peak power. Ειμαι σχεδον βεβαιος οτι σε power under curve υπερτερεις. Οπως οτι και το γνωριζεις

Ο σουγιας εχει ενα προγραμμα που κατα δηλωση της εταιρειας ΜΚΒ ειναι 550 αλογα (θεωρητικα). Αν θυμαμαι καλα καπου εκει ειναι και το δικο σου. Θεωρητικα παντα οπως και του σουγια. Εχει περισσοτερη ροπη αλλα εισαι πιο ευστροφος. Αν δεν πατε ρεπριζ 5ες απο 2000σαλ, δεν νομιζω να εχει καποια υπεροχη. Ειναι στην κατηγορια σου.

Ο σκανδαλης ναι, ειναι μια κατηγορια πανω. Αλλα πιο το προβλημα σου να πατησεις με αυτον? Ελα ρε Σταθη μην μου γινεσαι και εσυ καρΓιεριστας. Τα πατηματα θα ειναι για τον χαβαλε και την πλακα μας. Αν παμε μονο αυτα που νομιζουμε οτι θα ειμαστε σιγουρα μπροστα τοτε εχουμε χασει και το νοημα του πατηματος.

Και για να καταληξω...ασε τις επιχειρηματικες δικαιολογιες και ετοιμασε την Τζοκοντα να σουβλισει και να σουβλιστει