Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 35

Θέμα: Active Autowerke E9X M3 Supercharger System Official Release

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #17
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ θα πω κάτι που θα σας λύσει τις απορίες: είναι πιθανότερο τo Division να βγάλει turbo diesel M με παράλληλη ηλεκτροκίνηση παρά καθαρά ατμοσφαιρικό Μ ξανά στο μέλλον.
    Είναι κρίμα να έχεις ένα διαμάντι V8 ή V10 Μ και να σου κάνουν πλάκα τα 2.0Τ του VAG με αλλαγμένη τουρμπίνα στα φανάρια (το συνειδητοποίησαν και στο Division αυτό...)

    Για τους λάτρεις της "γνησιότητας" πάω πάσο, μπορούν να μην τα "πειράζουν" (ίσως κι εγώ το ίδιο να έκανα ...αν άντεχα στον πειρασμό)

    Για σασί, κράτημα στο δρόμο κλπ, δεν το συζητώ, όλα τα coupe-sedan-cabrio σασί της τελευταίας 10-15ετίας της BMW αν εφοδιαστούν με κατάλληλα φρένα-αναρτήσεις είναι φτιαγμένα για να πατάνε "ικανοποιητικά" μέχρι τα 300+ ...Το κόψιμο στο πάτωμα του 46 δεν έχει να κάνει τόσο με τη δύναμη, όσο με την ποιότητα των δρόμων που πατάει αλλά και με το άγαρμπο στυλ οδήγησης (και τα 316 κόβουν - πολλά Μ3 δεν έχουν κόψει)

    Βρε Νίκο, λίγο υπερβολικός δεν είσαι με τους V8-V10? Για να φτάσει ένα δίλιτρο tsi στα 500 άλογα, εκτός του ότι θα πρέπει να έχει παντρευτεί το μάστορα γιατί κάθε δεύτερη βδομάδα θα χρειάζεται συνεργείο, το αμάξι θα έχει καταντήσει dragster αφού το πλαίσιό του δεν θα αντέχει σίγουρα τόση ιπποδύναμη (υπάρχει βέβαια και καμιά εξαίρεση σαν το γνωστό s3, για να επιβεβαιώνει όμως τον κανόνα).
    Δεν είναι λοιπόν τόσο εύκολοι αντίπαλοι τα ///Μ, ακόμα και σήμερα που οι τουρμπίνες δίνουν και παίρνουν.

    Και φυσικά, όπως σωστά λέει κι ο Στάθης, υπάρχουν πολύ ιδανικότερα αυτοκίνητα για κόντρες, ιδίως από Ιαπωνία μεριά, όπου αντέχουν φοβερές καταπονήσεις οι κινητήρες και ανεβάζουν άλογα για την πλάκα.
    Δεν είναι τα ///Μ τέτοιου χαρακτήρα, τουλάχιστον μέχρι σήμερα, με τις τουρμπίνες δεν ξέρω τι θα παιχτεί.

    Υπόψιν, με όλα αυτά δε λέω ότι είμαι αντίθετως σε κομπρεσσέρ, τουρμπίνες κλπ, αφού πιστεύω ότι με σωστές προσθήκες και βελτιώσεις και σε ορισμένους άλλους τομείς (ανάρτηση, μετάδοση κλπ), μπορείς να φτιάξεις ένα πραγματικά πολύ καλό αυτοκίνητο.
    Απλά, ο αρχικός του χαρακτήρας θα έχει αλλοιωθεί αρκετά με αποτέλεσμα, όσο περισσότερες να είναι οι μετατροπές, το αμάξι να φέρνει στο αρχικό ///Μ σχεδόν μόνο εξωτερικά. Αυτό βέβαια για πολλούς είναι αδιάφορο και πιθανόν το αποτέλεσμα να είναι καλύτερο από το αρχικό μοντέλο, απλά στην ουσία μιλάμε για κάτι διαφορετικό και όχι αυτό που αγόρασαν.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Driver M For This Useful Post:

    GM6 (25-06-10), Stathis (25-06-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP