Εγώ θα πω κάτι που θα σας λύσει τις απορίες: είναι πιθανότερο τo Division να βγάλει turbo diesel M με παράλληλη ηλεκτροκίνηση παρά καθαρά ατμοσφαιρικό Μ ξανά στο μέλλον.
Είναι κρίμα να έχεις ένα διαμάντι V8 ή V10 Μ και να σου κάνουν πλάκα τα 2.0Τ του VAG με αλλαγμένη τουρμπίνα στα φανάρια (το συνειδητοποίησαν και στο Division αυτό...)

Για τους λάτρεις της "γνησιότητας" πάω πάσο, μπορούν να μην τα "πειράζουν" (ίσως κι εγώ το ίδιο να έκανα ...αν άντεχα στον πειρασμό)

Για σασί, κράτημα στο δρόμο κλπ, δεν το συζητώ, όλα τα coupe-sedan-cabrio σασί της τελευταίας 10-15ετίας της BMW αν εφοδιαστούν με κατάλληλα φρένα-αναρτήσεις είναι φτιαγμένα για να πατάνε "ικανοποιητικά" μέχρι τα 300+ ...Το κόψιμο στο πάτωμα του 46 δεν έχει να κάνει τόσο με τη δύναμη, όσο με την ποιότητα των δρόμων που πατάει αλλά και με το άγαρμπο στυλ οδήγησης (και τα 316 κόβουν - πολλά Μ3 δεν έχουν κόψει)