
Αρχικό μήνυμα απο
yodas
Σωστά το Μ είναι Μ.
Μετά δηλαδή μιας τέτοιας μετατροπής πάυει να έχει τον χαρακτήρα Μ;
Κοιτα,δεν εχω οδηγησει ποτε Μ και δεν ξερω αλλα σιγουρα θα δοκιμαζει τις αντοχες και τις δυνατοτητες του πλαισιου,των φρενων και των αναρτησεων.
Θα μου πεις απο την αλλη οτι θα πρεπει να υπαρξει βελτιωση και σε αυτους τους τομεις και θα εχεις και δικιο.
Οπως προειπα παραπανω ομως,εγω ως υπερμαχος του "μαμα" πιστευω στο αυτοκινητο ως εχει.
Δλδ δεν μπορει να σπαταλησαν χιλιαδες εργατωρες οι ανθρωποι αυτοι για να δωσουν ενα ισορροπημενο αποτελεσμα και να ερχεται ο βελτιωτης να τα ανατρεπει ολα!!!
Σαφως υπαρχει και η αντιπερα οχθη που λεει οτι "ο εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο" και θα συμφωνισω αλλα θα εμεινω στην σταση μου περι μετατρωπων
Να φανταστεις οτι ουτε r/cd δεν θελω να εχει το αυτοκινητο μου που να μην ειναι της μανας του!!!
Τωρα για καποιες μικρες βελτιωσεις που σταδιακα γινονται στο αυτοκινητο με σκοπο την βελτιωση σε καποιους τομεις οπως φρενα κλπ δεν εχω ενστασεις με την προυποθεση ομως να μην μεταβαλουν τον χαρακτηρα του αυτοκινητου.
Το να θελω λιγο πιο σφιχτο set up στην αναρτηση μου δεν το βρισκω απαραιτητα λαθος αλλα απο την αλλη δε παυω να βρισκω σωστοτερο το πιο σπορ σετ αναρτησεων που διαθετει ο εκαστοτε κατασκευαστης.Κατι ξερει ο τυπος
"ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)