Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
Δημήτρη παρατήρησες διαφορές στις θερμοκρασίες ;
Τί γίνεται στο ζέσταμα στην πρωινή εκκίνηση ; Κάνει τον ίδιο χρόνο να έρθει το λάδι στην ιδανική θερμοκρασία λειτοργίας ή αργεί λίγο περισσότερο;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Γεια σου Βαγγέλη...Δε σε ξέχασα φιλαράκι, Μπορεί να καθυστέρησα λιγάκι αλλά άξιζε το κόπο. Έκανα μόλις 18χλμ με το ψυγείο λαδιού επάνω (μέσα στη κίνηση της παραλιακής και της Θησέως στη Καλλιθέα καθώς γύριζα σπίτι μου και δεν μπορώ να έχω σαφή εικόνα. Εκ πρώτης επαφής λοιπόν θα σου πω πως πριν οι θερμοκρασίες που είχα (με βάσει το όργανο του λαδιού του Μ5) ήταν ψιλοσταθερές στους 110 βαθμούς είτε εθνική (με λογικά χιλιόμετρα ανά ώρα 140-150 - 3500/3600RPM περίπου με το βήμα μου), είτε μέσα στη πόλη. Τώρα σε αυτά τα μόλις 18χλμ που είχα την πρώτη κιόλας επαφή (χωρίς να το πιέσω) δεν κατάφερε να ξεπεράσει τους 85 με 90 βάθμους Ο χρόνος που απαιτείται για να ζεσταθεί το λάδι είναι ελάχιστα πιο αργός σε σχέση με πριν (ίσως θέμα 1 με 2 λεπτά αλλά δεν γίνεται αισθητά αντιληπτό. Έχει απλά τρομερά μεγάλη μετωπική επιφάνεια πλέον ψύξης το ψυγείο λαδιού του Μ5 και επίσης ειδικά διαμορφωμένη "πλάτη" ώστε ο αέρας που έχει περάσει από το ψυγείο λαδιού να διαχέεται στο κάτω μέρος της ποδιάς του Μ5 και να φεύγει εκτός ώστε να μην επηρεάζει τα ψυγεία του air condition και του νερού. ΑΠΛΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ Σαν το οδηγήσω περισσότερο θα επανέλθω. Εσύ τι διαφορές είδες με το δικό σου?