Aγγελε επειδη παλιοτερα στο δικο μου ειχα για λιγο καιρο ΑPEX ΚΑΙ Η&R δεν εχουν διαφορα στην σκληροτητα, το κακο με τα ΑPEX ειναι οτι χαμηλωνουν πισω πολυ, πχ 4εμπρος 4 πισω, ενω το Η&R 4εμπρος 1,5 πισω , με αποτελεσμα να "στεκετε' πιο αρμονικα το αυτοκινητο, και οχι οι πισω τροχοι να μπαινουν μεσα στο φτερο.
Ενα αλλο μειον για μενα,ειναι οτι με τα apex σε γρηγορα στροφιλικια καταλαβαινα οτι "κωλος" του αμαξιου βυθιζεται πιο πολυ με αποτελεσμα η "μουρη" να ελαφρωνει.
Ενω με τα Η&R το αμαξι το αισθανομουν πιο αρμονικο, πιο ουδετερο θα ελεγα.
Αυτος ηταν ηταν ο λογος που εβγαλα τα apex σε ενα μηνα.
Τωρα αν θες την γνωμη μου, μεταξυ ολων καλυτερη επιλογη ειναι να βαλεις Mpack ελατηρια, "Οπως εκανα και εγω, αφου εντωμεταξυ ειχα δοκιμασει και μια τετραδα VIDEN " ειναι η χρηση τομη και σε ανεση και σε κρατημα.