Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
Άρη έχεις active steering?
Αυτό το πρόβλημα το αντιμετωπίζουν συχνά στις μπροστινές ζάντες όσα έχουν active steering, γιατί όταν είναι στάσιμο το αυτοκίνητο, στο 1/2 της περιστροφής του τιμονιού κόβουν τέρμα ...και το χειρότερο είναι το ότι εφόσον το αυτοκίνητο δεν κινείται, η απότομη και δυνατή κίνηση του τροχού προς το πεζοδρόμιο δεν γίνεται αντιληπτή από τον οδηγό ...οπότε όταν ακούει το "γκουπ" και αισθάνεται τη μούρη να μετακινείται από την αντίσταση, είναι πάντα αργά...
Οχι δεν εχω active steering, ουτε ακουσα γκουπ απλα λογο αγχους να φυγω γρηγορα εκανα μια κινηση λιγοτερη στο ξεπαρκαρισμα και στο ξεκινημα ειχε στριμωχτει στο απαισιο πεζοδρομιο (το ειδα απο κοντα αλλη μερα, ηταν σαν πριονι απο τα φαγωματα/χτυπηματα) το λαστιχο με συνεπεια να ακουμπισει,εστω και λιγο και η ζαντα,ετσι απλα.

Η απορια μου ηταν οτι δεν εκανε τιποτα για προστασια το πλαϊνο του ελαστικου.Εσυ Νικο τι διασταση ελαστικου εχεις μπροστα?