Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
Με σωστο offset δεν βρισκει τιποτα.
Το συγκεκριμενο χαμηλωμα δεν εχει να κανει με 2,5 εμπρος και 3 πισω που δινουν περιπου ολες οι εταιρειες παραγωγης ελατηριων χαμηλωματος.
Προφανως εχει με ρυθμιζομενα πιατελα αναρτηση,το εχει κατεβασει 4,5-5,5 που για χρηση δρομου ειναι λαθος.
Οσο για τον ηχο καλος ειναι αλλα δεν ειναι eisenmann-race!!!
Γεια σου Αλεξη!!! κολλημενος με eisenmann-race ε?

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Apostolos Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν είμαι υπέρ τόσο χαμηλώματος αν και το συγκεκριμένο (M5 πρέπει να είναι Άρη αν δεν κάνω λάθος ) έχει πολύ μεγάλη ζάντα τουλάχιστον 20άρα αν όχι 21. Η διαδρομή της ανάρτησης είναι πολύ περιορισμένη ούτως η αλλιώς με τέτοια διάσταση ελαστικού που φοράει και πιστεύω πως θα πρέπει να έχει χάσει πλέον και ένα πολύ μεγάλο μέρος της άνεσης του το αυτοκίνητο.
Την ανεση την εχουμε χασει εν μερη και εμεις με τις 19αρες

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο autodream-nikos Εμφάνιση μηνυμάτων
Για την Ελλαδα τη χωρα της λακουβας αυτο το χαμηλωμα δεν συνισταται
Συμφωνω!

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
Αρη, δεν μας φτάνει ο καύσωνας, μας φουντώνεις ακόμα χειρότερα !
Τι να κανω βρε Πανο που εχω βαλει συντομευση στο Youtube για οτι καινουργιο βιντεο με BMW Ε60 Μ5!!!!!

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
Μαλλον η ζάντα είναι το θέμα και όχι το χαμήλωμα.... οταν ντριφτάρει μπορει να έχει θέμα....

Ένα έχω να πω πάντως...... το Μ5 απογειώθηκε
Γρηγορα να παρει μια στροφη πιστευω οτι θα εχει θεμα με επισκευη ζαντας...(ας μας πει ο Αλεξης που εχει 20αρες)
και ναι απογειωθηκε και νομιζω οτι ηταν μια απο τις καλες εκκινησεις που εχω δει!