Με το σκεπτικο αυτο παιρνεις και το ευρωπαϊκο 3λιτρο μοτερ με τους διακοσους τριαντακατι ιππους το οποιο ειναι ολοϊδιο με τα 2.2 & 2.8 και το δηλωνεις φυσικα διλιτρο, δλδ 2.2 !Ακριβώς αυτό, το αμερικάνικο Ε36 Μ3 φοράει μοτέρ τα οποία δομικά είναι υπερκυβισμένα Μ52. Συνεπώς δηλώνονται άνετα δίλιτρα....
Ολα οτι αναφερεις εκτος βεντιλατερ και ψυγειο και σιγουρα εκτος του αξονα θες και το διαφορικο του μαζι.Αυτό που θέλω να ξέρω είναι τι παραπάνω από τα δεδομένα κομάτια μιας μηχανικής μετατροπής θα χρειαστώ. Δηλαδή, άξονες, ψαλίδια, φρένα, ενισχύσεις, βάσεις μοτέρ, βεντιλατέρ, κλπ.
Δηλαδη ολα τα μηχανικα ενος Ζ3Μ US spec....Οπου δυστυχως θα πρεπει να ψαξεις για περισσοτερες πληροφοριες στην αμερικανικη αγορα και οχι στην ευρωπαϊκη....
Μα αν ειναι ετσι, τοτε δεν θα πρεπει να ασχοληθεις καθολου με ενα τετοιο προτζεκτ (US spec)...Γιατι ετσι και το φερεις στην Ελλαδα τοτε θα υποφερεις απο ανεπαρκεια ανταλλακτικων και...γνωσεων !!!Ο λόγος που θέλω εκ των προτέρων να συγκεντρώσω όλα τα απαραίτητα ανταλακτικά είναι πέραν προφανούς χαμηλότερου κόστους ότι στο παρελθόν έχω ταλαιπωρηθεί πολύ με μετατροπές και με μηχανικούς που κάθε άλλο παρά αξιόπιστοι αποδείχθηκαν. Αυτή τη φορά, μιας και δεν είμαι πια 20 χρονών με τα μυαλά στα κάγκελα, θέλω να είμαι όσο το δυνατόν πιο προετοιμασμένος, ώστε να μην ξεφύγουν πάλι τα πράγματα, τουλάχιστον όχι πολύ.
Πολυ φιλικα![]()