Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
Το US από το EU είναι ΤΕΛΕΙΩΣ άλλα μοτέρ.

Το US καταρχάς είναι μονοπετάλουδο, έχει βάνος 2 θέσεων και ΟΧΙ συνεχώς μεταβαλλόμενο όπως τα ευρωπαϊκά.

Κοινώς αναφέρεται σαν ένα εργοστασιακά υπερκυβισμένο 2.5 ή 2.8 (ανάλογα αν μιλάμε για το S50B30 US, ή το S52B32)

*ευρωπαϊκό S52 δεν υπάρχει.
Καλησπέρα και πάλι,

Ακριβώς αυτό, το αμερικάνικο Ε36 Μ3 φοράει μοτέρ τα οποία δομικά είναι υπερκυβισμένα Μ52. Συνεπώς δηλώνονται άνετα δίλιτρα....

Σε ότι αφορά το μεταφορικό κόστος και το κόστος εκτελωνισμού, λόγω δουλειάς, δεν με προβληματίζουν.


Αυτό που θέλω να ξέρω είναι τι παραπάνω από τα δεδομένα κομάτια μιας μηχανικής μετατροπής θα χρειαστώ. Δηλαδή, άξονες, ψαλίδια, φρένα, ενισχύσεις, βάσεις μοτέρ, βεντιλατέρ, κλπ.

Ο λόγος που θέλω εκ των προτέρων να συγκεντρώσω όλα τα απαραίτητα ανταλακτικά είναι πέραν προφανούς χαμηλότερου κόστους ότι στο παρελθόν έχω ταλαιπωρηθεί πολύ με μετατροπές και με μηχανικούς που κάθε άλλο παρά αξιόπιστοι αποδείχθηκαν. Αυτή τη φορά, μιας και δεν είμαι πια 20 χρονών με τα μυαλά στα κάγκελα, θέλω να είμαι όσο το δυνατόν πιο προετοιμασμένος, ώστε να μην ξεφύγουν πάλι τα πράγματα, τουλάχιστον όχι πολύ.

Ευχαριστώ και πάλι