Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TSAF Εμφάνιση μηνυμάτων
Κοιταχτε δουλεια που εχουν κανει οι ανθρωποι. Στην Ελλαδα πολλοι προσπαθησαν αλλα ολοι απετυχαν. Στο να μπει και να κατσει εκει που πρεπει το μοτερ ειναι το ευκολο (δεν μιλαμε στα ραμφη, ουτε να σφυρηλατησουμε λιγο τους θολους γιατι τα εχουμε δει και αυτο). Το να δουλεψει ομως με τον δικο του εγκεφαλο και πλεξουδα δεν το καταφερε κανεις. Αυτος ηταν και ο λογος που τα S50 B30 & B32 (μοτερ-σασμαν) κρατουν υψιλη τιμη γιατι τα ηλεκτρικα τους ειναι απλα και παντρευονται ευκολα με του Ε30. Τελικα εμφανιστηκε ενας gentleman στην Αγγλια που κατασκευασε παραλληλο εγκεφαλο που τοποθετειται σε συνεργασια με τον εγκεφαλο του S54 και τα παντα δουλευουν αψογα (vanos, ews, etc). To αυτοκινητο της φωτο εχει αυτο τον εγκεφαλο και δουλευει ΑΨΟΓΑ. Το ειδα το αυτοκινητο στην Sanda Pod το 2009 και επαθα Π Λ Α Κ Α. Τοτε ηταν που ξαναηρθαν οι σκεψεις για την μαλακια που ειχα κανει με του Σπεης το Μ3.
Κορυφαία δουλειά!!! ...και φυσικά, αυτό το έργο τέχνης δεν το λες ποτέ μαϊμού!