Λοιπόν κάποιες ερωτήσεις και από εμένα.

1) Οι τιμές ολικής βαφής δεν καθορίζονται από τα πόσα χτυπήματα έχει το αυτοκίνητο και γενικά πόσο χρόνο χρειάζεται να φτάσει το αμάξωμα σε τέλεια κατάσταση πριν το βάψιμο?
2) Πόσα στρώματα βαφής και πόσα βερνικιού περνιούνται σε μια ολική επαναβαφή συνήθως?
3) Σε περίπτωση αλλαγής χρώματος στο αμάξωμα η τιμή αυξάνεται συνήθως?
4) Όταν το αυτοκίνητο κάνει επαναβαφή τρίβεται όλο μέχρι να χαθεί το χρώμα τελείως?
5) Σε τι βοηθάνε τα πολλά στρώματα χρώματος? Έχω ακούσει κάτι ότι όσο πιο πολλά στρώματα τόσο αποκτά το χρώμα πιο πολύ βάθος.
6) Τα πολλά στρώματα βερνικιού βοήθανε σε κάτι πέραν της γυαλάδας και προστασίας? Και εδώ έχω ακούσει ότι εάν υπάρξουν βαθύτερες γρατζουνιές, που σε άλλο αυτοκίνητο θα χρειαζόταν επαναβαφή, μπορεί να σωθεί η κατάσταση με καλό γυάλισμα?

Όποιες απαντήσεις μπορούν να απαντηθούν θα βοηθούσαν πολύ