Θα προσπαθήσω να μην μπω σε πολλες λεπτομέρειες για να μην σας κουράσω.

Εδώ και περίπου έναν χρόνο το Ε81, 1.18d (N47 με 83.000 χλμ) ο κινητήρας είχε αρχίσει να μην αποδίδει όπως στις αρχές και να κολλάει η επαναφορά του τιμονιού. Αφού γύρισα κάποιες αντιπροσωπίες (με το γνωστό... "δεν βλέπουμε κάτι στο διαγνωστικό!"), αποφάσισα (μετά από τόσα θετικά σχόλια από κάποιους εδώ μέσα) να πάω στην Καλλιθέα στον Σίττα-Φλασκή.

Στο πρόβλημα: το διαγνωστικό δεν εμφανίζει κάτι, το αυτοκίνητο όμως ψόφιο ως τις 2200-2300 σ.α.λ. (στις 2500 σ.α.λ. ζωντανεύει με "κλωτσιά") και η επαναφορά του τιμονιού να κολλάει (μετά τα 70-80 περίπου χλμ/ώρα)
Το αυτοκίνητο τελικά έμεινε μέσα στο συνεργείο και σαν εργασίες: η αλλαγή τουρμπίνας ή/και εγκεφάλου για να τσεκάρουν αν ευθύνεται κάτι από αυτά.
Ομολογώ ότι δεν περίμενα κάτι τόσο σοβαρό. Εγώ στο μυαλό μου είχα κάτι σαν καθάρισμα swirl flips ή μπεκ ή κάτι άλλο σε προληπτικό κυρίως επίπεδο από τη στιγμή που αλλαγές λαδιών έκανα κάθε περίπου 12.000 χλμ (μόνο castrol edge) και φίλτρα αέρα και πετρελαίου, χωρίς να προβλέπονται, αλλαγή κάθε 40.000 χλμ.
Το καλό είναι ότι το αυτοκίνητο είναι ακόμη στην εγγύηση.

Θα σας κρατάω ενήμερους για την εξέλιξη που ελπίζω να μην πάρει πολύ χρόνο. Οποιεσδήποτε προτάσεις ή υποθέσεις για το τί μπορεί να ευθύνεται, δεκτές.

Υ.Γ.: Το προσωπικό πολύ φιλικό και ευγενικό πρέπει να αναφέρω.