Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 30

Θέμα: Υπερκυβισμος απο μπιελες...

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #20
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο patriNOS Εμφάνιση μηνυμάτων
    ειναι προφανες οτι δεν ξερεις.....
    Να και ο τύπος (ο μαθηματικός) που δεν θέλει να ασχολούνται με την πάρτυ του.

    Καλώς τον.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο thanosE39 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νομιζω οτι για να υπερκυβισεις χρειαζεσαι πιστονια,μπιελες και στροφαλο απο 28αρι και οχι απο 25αρι αν δεν κανω λαθος.Σε κυβικα φτανει τα 2600.Δε νομιζω να εχει θεμα με το Vanos...Αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος.
    Λοιπόν ο δίλιτρος έχει διαδρομή 66mm και διάμετρο 80mm.

    O 2.8 είναι τετράγωνος με διάμετρο και διαδρομή 84.

    Οπότε αλλάζοντας στρόφαλο και βάζοντας τις κατάλληλες μπιέλες ώστε να μην καρφώσεις βαλβίδες θα πάρεις ένα μοτέρ με διάμετρο 80 και διαδρομή 84.

    Σύνολο δεν κάνει 11888 αλλά ΔΕΝ είναι τυχαίο.

    Σύμφωνα με τον τύπο του made in patra einstein(σε κανονική μετάφραση όμως) αυτό μας κάνει κυβισμό : 2658 κυβικά εκατοστά.


    Τα σωθικά των Μ20 και των Μ5Χ είναι ενδοεναλλάξιμα, δλδ από το ένα μπορούν άνετα να μπουν στο άλλο.

    Τα πιστόνια βέβαια έχουν άλλα σκαψίματα ελέω 2βάλβιδης και 4βάλβιδης κεφαλής.

    Από όσο ξέρω από τους Μ20 ο δίλιτρος έχει μήκος μπΓέλας 135mm και ο 2.5 130mm.

    Εσύ για να μην καρφώσεις βαλβίδα αλλάζοντας στρόφαλο πρέπει κανονικά να βάλεις μπΓέλα 4mm ΚΟΝΤΥΤΕΡΗ. Έτσι θα διατηρήσεις στο νέο μοτέρ (το 2658) την ΙΔΙΑ συμπίεση με το δίλιτρο (η οποία αν δεν κάνω λάθος είναι 11 προς 1, δλδ 11 δια 1 δλδ 11!).
    Όπως βλέπεις η διαφορά της μιας μπιέλας από την άλλη είναι 1mm.

    Δε μπορώ τώρα να υπολογίσω πόσο θα πέσει η συμπίεση καθώς πρέπει να ξέρω την απόσταση που έχει το Μπιστόνι από το Άνω Νεκρό Σημείο (μπορεί να υπολογιστεί και αλλιώς, αλλά τώρα βαρΓέμαι). Πάντως ΧΟΝΤΡΙΚΑ με στρόφαλο από το 28άρι, μπιέλες από το 25άρι (ΔΕΝ ξέρω το μήκος των μπΓελών του 28αριού, αλλά ΘΕΩΡΩ ότι είναι 130mm, καθώς είναι σύνηθες να χρησιμοποιούνται σε υπερκυβισμένα 25άρια Μ20) και Μπιστόνια τα δικά σου θα έχεις συμπίεση πάνω κάτω στο 10.

    Not bad.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο patriNOS Εμφάνιση μηνυμάτων
    γεια να λυθουν αποριες που δημιουργουνται απο το πουθενα ενας κινητηρας κυβιζεται βαση καποιου μαθηματικου τυπου.. ο τυπος αυτος λοιπον εχει να κανει με την διαμετρο του εμβολου και την διαδρομη... ετσι λοιπον αυξανοντας την διαμετρο εχουμε υπερκυβισμο.αυξάνοντας την διαδρομη πάλι εχουμε υπερκυβισμο. αυξάνοντας και τα 2 παλι εχουμε υπερκυβισμο.. ο τυπος αν δεν κανω λαθος και θυμαμαι σωστα ειναι η διαμετρος στο τετραγωνο επι 3.14....(π) επι την διαδρομη δια τεσσερα.ο λογως που δεν κυβιζονται οι vankel ειναι γιατι δεν εχει εφαρμογη ο τυπος.. δεν εχουμε διαδρομη και διαμετρο αφου δεν εχουμε πιστονια και τετοια
    Πολύ σωστός ο τύπος ο μαθηματικός.

    Και σωστά στους βάνκελ δεν έχεις ούτε Μπιστόνια ΟΥΤΕ μπΓέλες.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Engine_displacement

    Αδιάβαστος στα περί εκκεντρότητας.

    Υπάρχουν πάντως μοτέρ με έκκεντρα τοποθετημένους στροφαλοφόρους άξονες και πήγε εκεί το ταπεινό σάπιο και αργόστροφο μυαλό μου.

    Thanks Στράτο και Σπύρο για την επεξήγηση.

  2. The Following User Says Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    fRagile (12-06-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP