-
Setup με διπλες τουρμπινες γινεται κατα τη γνωμη μου με πολλους και διαφορους τροπους.
πχ. δυο ιδιου μεγεθους να δουλευουν παραλληλα, δυο ιδιου μεγεθους να δουλευουν σε σειρα προσθετοντας παροχες ή δυο διαφορετικου μεγεθους να δουλευουν σε διαφορετικο φασμα στροφων.
Για μενα το ομορφοτερο setup ειναι ο συνδιασμος σε σειρα ενος μικρου τουρμπο και ενος θηριου ετσι να δουλευουν εναλαξ σε χαμηλες και υψηλες στροφες.Κατι τετοιο εκανε η ams με το evo της αλλα δεν συνεχισε το project της. Το δυσκολο στο συγκεκριμενο συνδιασμο ειναι το ταιριασμα των μεγεθων και ο ελεγχος των δυο wastegate και βαλβιδων διαφυγεις καυσαεριων στην εξατμιση ετσι ωστε η μεταβαση απο την παροχη του μικρου τουρμπο στο μεγαλο να ειναι συνεχης χωρις τρυπες στο διαγραμμα ροπης. .Αυτο ειναι το αγγουρι στη υποθεση (εκτος της πολυπλοκοτητας) γιατι και τα τουρμπο (μικρο-μεγαλο) ειναι διαφορετικης παροχης. Κατα την ταπεινη μου αποψη ο συνδιασμος παραλληλων τουρμπο αποδιδει περισσοτερο στις μεσαιες στροφες γιατι χαμηλα εχουμε αδρανειες και ψηλα απωλειες σε σχεση με ενα αντιστοιχο setup μιας huge νεροτουρμπινας.Παντως εχω δει βιντεο με cinquecento που φοραει δυο παραλληλες ..δεν ειναι απαραιτητο σωνει και καλα 6κυλινδρα των 3000cc.
Σε αντιθεση με το φιλο που ειπε πιο πανω οτι τα πολλα αλογα βγαινουν με ενα τουρμπο δεν διαφωνω αλλα το supra tou AMIT BACHTA φοραει δυο γαιδουρια και νομιζω βρισκεται στην κορυφη των supra ιπποδυναμεων..
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη bmw316turbo : 10-06-10 στις 23:38
-
The Following User Says Thank You to bmw316turbo For This Useful Post:
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP