Οταν ειναι σε λειτουργια οι καθαριστηρες ο εγκεφαλος αναλογα με τη την ταχυτητα που τους βαζεις και την ταχυτητα του αυτοκινητου ενεργοποιει για ενα ελαχιστο διαστημα τα φρενα για να τα κραταει στεγνα.
Αν το κυκλωμα εχει προβλημα η πιεση του ειναι μεγαλυτερη απο1 bar με αποτελεσμα ακομα και ενα μικρο στιγμιαιο πατημα να ειναι ισχυροτερο σε δυναμη απο οσο θα επρεπε.
Υπαρχει και σχετικη τεχνικη οδηγια απο την BMW για αυτο και χοντρικα ειναι αυτο που εγραψα. Σε μοντελα μετα το 16 εχει και ανακληση το ρεζερβουαρ των φρενων γιατι αφηνει να περασει υγρασια μεσα στο κυκλωμα και δημιουργει παρομοια συμπεριφορα.
Απο οτι λεει το αρχικο post s1 σειρα 1 εχει 116, απιθανο να εχει kafas.