Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 46

Θέμα: Κουζίνετα + BMW = τραγικοί !!!

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #22
    Εγγραφή
    09-05-14
    Μηνύματα
    1.058
    Thanked
    654
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    χθες που πηγα και τα ειδα απο κοντα εχει ενα μικρο αρπαγμα στο κεντρο εκει που κανει κοιλοτητα.εχει φυγει λιγο το χρωμα, η πρωτη στρωση και φαινεται μπρουντζος.δεν ειναι πολυ.τους ρωτησα αφου εχει μικρη φθορα γιατι θελουν να τα αλλαξουν και μου ειπαν οτι θελουν να ειναι σιγουροι οτι δεν θα ξαναψει λαμπακι.το λαμπακι δεν βρισκεται με καμμια διαγνωση.πρεπει να αλλαζεις τα ανταλλακτικα.το λαμπακι δειχνει μονο πιεση στατικη.το γιατι και που δεν δειχνει .ειναι δυσκολο προβλημα και σοβαρο.θελει προσεκτικη αντιμετωπιση

    οι αιτιες που αναβει ειναι:

    αισθητηρας και βαλβιδα πιεσης ,που αλλαξα περσυ,μετρηθηκαν και ειναι οκ.
    φιλτρο λαδιου,εχει αλαχθει προσφατα, ελεχθηκε ειναι καθαρο
    καδενα και γλυστρες,ειναι οκ

    αντλια λαδιου και χωνι , πθιανοτερη αιτια.ο μονος τροπος για να βεβαιωθει οτι ειναι αυτη η αιτια ειναι να μπει μια μεταχειρισμενη για δοκιμη αλλα αυτο σημαινει κλεισε-ανοιξε καρτερ που δεν το κανει κανεις.αλλαζεις μια και ευχεσαι να ειναι αυτο να τελειωνεις
    κουζινετα, μικρη φθορα

    στροφαλος ,ειναι οκ. για να μετρηθει μου ειπαν με μικρομετρο πρεπει να κατεβει μηχανη,σασμαν κ.λ.π δεν γνωριζω.


    αν βρεθουν ευρηματα στο καρτερ αναλογα αλλαζεις αυτο που βρηκες.ουτε πλαστικα ουτε ρινισματα δεν βρεθηκαν .εφοσον δεν βρηκαν τοτε και αφου εχω περσυ αλλαξει αισθητηρα και βαλβιδα πιεσης και τα εχουμε αποκλεισει ,καδενα και γλυστρες οκ,παμε για αντλια και ισως κουζινετα.αν κλεισουν το καρτερ και δεν αλλαξω κουζινετα και ξαναναψει το λαμπακι πρεπει μετα να ξανακατεβει καρτερ και ξανα εργατικα.απο αυτην την αποψη .

    μου ειπαν οτι αν θελω τα αφηνουν πανω αλλα με δικο μου ρισκο.δεν ξερω τι να αποφασισω.

    εμενα η απορια μου ειναι : στα 140.000 χιλ , εχασαν λιγο χρωμα.απο εδω και περα που εγινε η μικρη φθορα θα πρεπει να εχω τον νου εκει μηπως προχωρησει πιο γρηγορα? δλδ απο την στιγμη που αρχιζει και φαινεται εστω και λιγο ο μπρουντζος παει μετα πιο γρηγορα η' σε 50-60.000 χιλ να κανω ξανα ενα κατεβασμα για ελεγχο? αυτοι μου ειπαν και 20.000 μπορει να μεγαλωσει η φθορα αρκετα. αν καποιος γνωριζει με σιγουρια ,να μου πει για να ξερω τι να αποφασισω.

    επιτηδες εβαλα εδω το θεμα και οχι στο σφαλμα πιεσης λαδιου που το ειχα αρχισει γιατι και ο αλλος μηχανικος απο τους 2 που εμπιστευομαι,αλλα ειναι σε αδεια και δεν το πηγα εκει, μου ειπε εξαρχης για αντλια λαδιου και κουζινετα ενω ολοι οι αλλοι λεγανε για καδενες και γλυστρες.μου εξηγησε οτι αυτο το μοτερ εχει προβλημα με τα μεταλλα και σε αφηνει απροειδοποιητο.οπως εμαθα πανε πολλα σπασμενα τετοια μοτερ στις αντιπροσωπειες λογω μεταλλων.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dreamer : 12-08-23 στις 22:15

  2. The Following User Says Thank You to dreamer For This Useful Post:

    BILL007 (13-08-23)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP