-
Ρίσκο να πάρεις το μοτέρ στο χέρι υπάρχει πάντα (π.χ. αντλία λαδιού).
1500 ευρώ δεν φτάνουν ούτε για ζήτω. Μιλάς για χταπόδια, καταλύτες, εξάτμιση, πολλαπλή εισαγωγής, εκκεντροφόρους, CAI, πεταλούδα, ενισχυμένη αντλία λαδιού, MAF, πρόγραμμα και εργατικά.
Σκέψου επίσης πως μόλις βγάλεις ψευτοκάπακο για τους εκκεντροφόρους, θα πρέπει να αλλάξεις φλάντζα, tappets, ίσως και τσιμουχάκια βαλβίδων. Μόνο τα καπελώτα κοστίζουν 500 ευρώ.
Και αφού θα έχεις ξοδέψει όσο κοστίζει ένας S54 μεταχειρισμένος, θα κάνεις δυναμομέτρηση και τα αποτελέσματα θα σε στείλουν από τον Ντινάν στο Ερρίκος Ντυνάν.
Φιλικά τα γράφω για όλους όσοι διαβάζετε. Δεν το παίζω έξυπνος, είμαι παθών και μαθών (έχω εμπειρία από ατμοσφαιρικές βελτιώσεις αλλά όχι από ξέκωλα με 12ποντα).
-
The Following 4 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:
BILL007 (06-09-22), dark knight (24-08-22), nik200 (24-08-22), Vassilis ///M (28-08-22)
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP