Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 25

Θέμα: ΑΓΟΡΑ ΜΙΝΙ COUNTRYMAN ALL4 SD (μεταχειρισμένο)

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #15
    Εγγραφή
    27-04-16
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    226
    Thanked
    302
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    To N47, όπως και τα Ν13/Ν14/Ν18 (οι versionς της BMW του Prince) έχουν το ίδιο κοινό πρόβλημα, ότι τρώγεται πολύ εύκολα η γλίστρα (tensioner) και απαιτεί έλεγχο χρονισμού και αλλαγή βιδών ή και ολόκληρου σετ αρκετά συχνά. Το ξέρω καθώς είχα Prince στη C5 THP μου. Αν όμως το προσέχεις, δεν υπάρχει κίνδυνος να γίνει κάτι "ξαφνικά". Υπάρχει και "πατέντα" που μπορείς να κάνεις ώστε να μην χάνει χρονισμό, αλλά τη γλίστρα και το σετάκι δεν το γλυτώνεις.

    Timing chain problems

    The N47 engine family is prone to excessive timing chain wear and premature failure.[3] Rattling noise from the rear of the engine is indicative of the condition. Timing chain failure may call for engine replacement or a costly repair. The most seriously affected units which require the most extensive repairs were produced from 01.03.2007 to 05.01.2009.[4] However there have been frequent reports of timing chain failure in 1, 3 and 5 series BMW engines manufactured from as early as 2004 until at least 2011 in both the petrol and diesel versions (and hence not just necessarily in the N47 engine). At times the failure has resulted in a dangerous cut out of the engine while the vehicle was being driven - sometimes at relatively high speed. A "Quality Enhancement" was issued by BMW for some, but not all vehicles, but has since been discontinued.

  2. The Following User Says Thank You to The Ace For This Useful Post:

    BILL007 (07-12-21)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP