Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
Αναφορικά με την δική μου περίπτωση, είχα βάλει SCHRICK εκκεντροφόρους 264/248 στα πλαίσια της ατμοσφαιρικής βελτίωσης, πριν την τοποθέτηση του κομπρέσσορα.
Οταν έβαλα τον κομπρέσσορα τους κράτησα αλλά έπρεπε να τροποποιηθεί το πρόγραμμα της ESS (απο ESS έγινε κι αυτό) με χρήση και μεγαλύτερων μπέκ.

Με το συγκεκριμένο set-up εκκεντροφόρων, το αμάξι δείχνει να τραβάει κι άλλο ακόμα και στον κόφτη (7100RPM) αλλά αν υποθέσουμε οτι το πάω στις 7300 μετά υπάρχουν άλλα ρίσκα αν δεν κάνω αναβαθμίσεις και σε άλλα μέρη π.χ. πιστόνια, ελατήρια βαλβίδων κ.α. όπου θα επέτρεπαν αυξημένες ανοχές και στροφάρισμα μέχρι τις 7500.
Σε τέτοια επίπεδα στροφαρίσματος πρέπει να χαμηλώσει λίγο κι η συμπίεση αλλά θα μπορούσα να βάλω μικρότερη τροχαλία και να ανεβάσω πίεση, με εκτιμώμενη απόδοση γύρω στους 450 ίππους και την ροπή να ξεπερνά τα 50 κιλά.

Ετσι κι αλλιώς, σε επίπεδο TS2+ η ESS βάζει άλλους εκκεντροφόρους (ο deepBLUE έχει τέτοιους) αλλά μ'εκείνους η χαρτογράφιση είναι διαφορετική και αποδίδουν καλύτερα στις χαμηλο-μεσαίες στροφές.
Βέβαια ο deepBLUE έχει χρησιμοποποιήσει κι άλλο "εργαλείο" για να έχει υπεραπόδοση και ψηλά
αν σου πω ότι η ΕSS δεν αλλάζει τίποτα στην χαρτογράφηση για τους εκκεντροφόρους θα σοκαριστείς;
αν σου πω ότι αν παρ'ελπίδα χαλάσει κάποιος από τους knock sensors θα πάρεις το μοτέρ στο χέρι γιατί η ESS δεν ασχολείται καθόλου με τον χάρτη του αβάνς;
έτσι για την απομυθοποίηση