Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
Μιλάμε για τον Μ54Β30, βραβευμένο και ως "κινητήρας της χρονιάς" (για το έτος 2000 αν θυμάμαι σωστά) στην κατηγορία των 3 λίτρων.

Μπούμπης και Δημητριάδης είναι ονόματα με πολύ καλή φήμη στην αγορά οπότε καλά έκανες και τους εμπιστευτηκες.

Εχω ξαναγράψει αρκετές φορές οτι απο προσωπική εμπειρία πλέον (με αρκετά ευρώ σε "επενδύσεις" στην βελτίωση απόδοσης του συγκεκριμένου κινητήρα) η ατμοσφαιρική εξέλιξή του αναλογικά (σε σχέση με τo κέρδος σε απόδοση) είναι πολύ πιο κοστοβόρα σε σχέση με την τοποθέτηση ενός κομπρέσορα.
Τα έχω κάνει και τα δύο (πρώτα την ατμοσφαιρική και στη συνέχεια -on top- την τοποθέτηση S/C) και έχω άποψη.
Συμπέρασμα: Αν το ξανάκανα στο συγκεκριμένο αμάξι, θα έβαζα μόνο τον κομπρέσορα, χωρίς να πειράξω το εργοστασιακό set-up συστήματος εξαγωγής (εκτιμώ μια απόδοση γύρω στους 290-300 ίππους)

Βέβαια πρέπει να θεωρείται αυτονόητο οτι η σημαντική βελτίωση απόδοσης του κινητήρα (πάνω απο 20-25%) πρέπει να συνοδευεται και απο αναβάθμιση περιφερειακών όπως φρένων κι αναρτήσεων αλλά κι απο δομικές ενισχύσεις σε ευαίσθητα σημεία του αμαξώματος (οπωσδήποτε σε πίσω σημεία στήριξης διαφορικού κ.α. )
Κι ένα μπλοκέ διαφορικό βοηθάει ουσιαστικά αλλά δεν είναι κι απαραίτητο.

Καλή συνέχεια στο project σου, με πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα.
Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση φιλε μου!!

Συμφωνω με οσα λες και αυτα που πες ηταν ο λογος που δεν προχωρησα στη λυση του κομπρεσσορα τελικα..

Επειδη στα παντα στη ζωη μου δε μου αρεσουν τα ημιμετρα ετσι και στην παρουσα φαση αν επελεγα να βαλω κομπρεσορα επρεπε υποχρεωτικα να βελτιωσω φρενα αναρτησεις ,να βαλω μπλοκε κτλ και το κοστος ηταν απαγορευτικο για τα δεδομενα μου, βασικα ξεπερνουσε την ισχυουσα αξια ολοκληρου του αυτοκινητου.

Τωρα οταν βαρεθω και αυτα που εχει πανω δεν ξερω τι θα γινει