Κατ'αρχην καλορηζικο και καλοταξειδο το αμαξι.
Το σασμαν ναι εχει θεμα, δεν το εψαξα πολυ αλλα με τα λιγα που ειχα δει το προβλημα εστιαζεται στο συστημα συμπλεξης/αποσυμπλεξης που οταν οι θερμοκρασιες ανεβαινουν (αν μου επιτρεπεται να το πω απλα) καθε φορα που αλλαζεις ταχυτητες ειναι σαν να το κανεις (τροπω τινα) με "μισο αμπραγιαζ". Επισης ειχαν θεμα με τα συγχρονιζε στις γρηγορες αλλαγες.
Δεν ξερω τι και σε ποιο βαθμο εχουν βελτιωσει.
Ταπεινη μου γνωμη παντως να μην αλλαζει πολυ γρηγορα τις ταχυτητες και να αλλαζει λαδι κινητηρα καθε 5000χλμ ή μια φορα το χρονο (οτι ερθει πρωτο) και βαλβολινες καθε 20.000χλμ
Ειναι μεγαλο λαθος να πεσει στην παγιδα του "Δεν σπαει δεν χαλαει", μηχανικος ειμαι με εκτος των αλλων εμπειρια και απο R&D γνωστοτατης μαρκας αυτοκινητων. Αν εχω να πω κατι ειναι πως ολα χαλανε ειδηκα αν δεν εχουν τη συντηρηση που πραγματικα χρειαζονται (και οχι αυτη που το μαρκετινγκ αρεσκεται να "πουλαει").
Και παλι καλορηζικο στο παιδι.