Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 58

Θέμα: Supercharger Z4 e85 3.0i

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #24
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλημέρα σε όλη την παρέα.

    Ίσως είναι περιττό αλλά ας το γράψω,
    Είναι άλλο πράγμα να έχεις ένα π.χ. Ε36 318i και να πηγαίνεις να ζητάς μια πλήρη μετατροπή σε Ε36 Μ3 και άλλο να βελτιώνεις το 318i σε επίπεδα που διαφοροποιούνται ουσιαστικά (κυρίως σε απόδοση) απο "εργοστασιακές" εκδόσεις.
    Σ'αυτό το σημείο έιναι πολύ ουσιώδες αυτό που έγραψε ο nik200 για το "ποιός" θα αναλάβει όλο το project.

    Στην προκειμένη περίπτωση, το Ζ3 θα ήταν σχετικά ευκολο να πάει σε έναν "σοβαρό επαγγελματία" και να γίνει Ζ3Μ, πλήρης μετατροπή.
    Μια τέτοια αναβάθμιση τουλάχιστον θα έδινε ένα αποτέλεσμα με "εργοστασική" ισορροπία σε όλες τις παραμέτρους του οχήματος.

    Δεν ξέρω τώρα τί χρήματα θα ζητούσαν στις μέρες μας για κάτι τέτοιο, αλλά τον καιρό που έκανα εγώ τη δική μου μετατροπή σε 3-λιτρο, αν το έκανα full Ζ3Μ με κινητήρα S54 αντί για Ζ3 3.0, στον συγκεκκριμένο επαγγελματία στα περίχωρα της Θεσσαλονίκης, θα έπρεπε να πληρώσω περίπου 12Κ (και να κρατήσει τα πράγματα του Ζ3 1.9)
    Στον συγκεκριμένο είμαι σίγουρος οτι θα γινόταν σωστή, επαγγελματική δουλειά με ότι κι αν σημαίνει αυτό. Βέβαια εκείνη την εποχή, με τα χρήματα που έδωσα στον συγκεκριμένο για να κάνει το δικό μου Ζ3 3.0, άλλοι "μάστορες" έλεγαν οτι θα το έκαναν Ζ3Μ.
    Εγώ όμως έιχα άλλα στο μυαλό μου για τη συνέχεια και τελικά -όσο και αν δεν το φανταζόμουν τότε- το δικό μου project στοίχησε πολλά...

    Οταν ξεφευγεις απο αναβαθμίσεις σε επίπεδα εργοστασιακών μοντέλων, χρειάζεται πολύ χρόνο, ψάξιμο, χρήμα, δοκιμές και υπομονή-επιμονή για να καταλήξεις σε κάτι που να "δείχνει" ολοκληρωμένο και ισορρποπημένο, γιατί για το αν τελικά θα είναι, αυτό είναι μεγάλη κουβέντα.

    Γνώμη μου είναι οτι η αναβάθμιση της απόδοσης του κινητήρα Μ54Β30 σε επίπεδα εως 15-20% είναι ΟΚ για να κρατηθούν όλα τα υπόλοιπα ως έχουν απο το εργοστάσιο, όμως απο 'κεί και πέρα είναι must κι η αναβάθμιση των περιφερειακών συστημάτων-υποδομών.
    Η λύση της προσθήκης κομπρέσσορα ακούγεται και φαντάζει πολύ ωραία (ξέρω καλά...) αλλά οδηγεί σε μονοπάτια ακριβά και "χαρτογραφημένα" εως ενός σημείου.
    Για τέτοια "ταξίδια" χρειάζεσαι "πλοηγό" που να ξέρει και να έχει χρόνια στο χώρο των βελτιώσεων. Δεν είναι απαραίτητο αυτός να είναι ο μηχανικός που θα αναλάβει τη μετατροπή, υπάρχουν και άλλοι επαγγελματίες στο χώρο που έχουν τις σωστές άκρες τόσο στην τροφοδοσία των υλικών όσο και στα συνεργεία. Να θυμόμαστε πάντως οτι η καλή και υπέυθυνη δουλειά ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ !
    Πράγματι μέσα απο τα forum μπορούν αν αντληθούν πολλές χρήσιμες πληροφορίες και κυρίως να πολύτιμη γνώση που σε άλλες συνθήκες θα έπρεπε να πληρώσεις, να πάθεις για να μάθεις (με αυτή ακριβώς τη σειρά) γιατί κάποια μέλη (που έχουν διάθεση να μοιραστούν δημοσίως τις εμπειρίες τους) έχουν προηγηθεί σε τέτοια "ταξίδια"

    Καλό Πάσχα νά'χουμε, με Υγεία !

    Υ.Γ.: με τον όρο "σοβαρό επαγγελματία" δεν επιθιυμώ να δημιουργήσω κάποια παρεξήγηση με "περίεργες" εντυπώσεις, εννοώ επαγγελματία με χρόνια στο χώρο, με εμπειρία και κύρίως που να μην είναι εξαφανισμένος στα όποια προβλήματα ή "στραβές" μπορεί να προκύψουν.

  2. The Following 6 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    A8hnaios (18-04-20), alexm (14-04-20), deepBLUE (14-04-20), nik200 (14-04-20), Panos 316T (18-04-20), TOMIS (14-04-20)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP