-
1. Φτιάχνεις ΟΛΕΣ τις διαρροές λαδιού, κοινώς CCV, φλάντζα ψευτοκάπακου (αν έχει διαρροή) κλπ. Αυτό που σου είπαν είναι η CCV την οποία αναφέρουν πιο πάνω οι υπόλοιποι.
2. Διάβασε εδώ (και δες τα βιντεάκια): https://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=1115223
Ουσιαστικά η υποπίεση (που είναι επιθυμητή στα αγωνιστικά μοτέρ) βοηθά να τραβηχτούν τα ελατήρια των κυλίνδρων προς τα κάτω κι ως εκ τούτου να σφραγίσουν καλύτερα. Στον Μ54 η μπεμβέ άλλαξε τον σχεδιασμό των ελατηρίων αυτών λόγω ρύπων, με αποτέλεσμα μετά από καιρό να δημιουργείται κενό (τόξο) έως και 2mm, απ' όπου διαφεύγει λάδι στον θάλαμο καύσης. Η μόνη λύση είναι άνοιγμα μοτέρ, αντικατάσταση ελατηρίων και deglazing χιτωνίων. Δεν είναι κάτι τραγικό αλλά εγώ φοβάμαι τα threads στο αλουμινένιο μπλοκ μόλις λυθεί η κυλινδροκεφαλή.
Κάνε τα δυο παραπάνω και δες πως πάει.
-
The Following 5 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:
A8hnaios (27-11-19), BILL007 (28-11-19), Georgebm (03-12-19), kougis (27-11-19), wheelman (27-11-19)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP