Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο LEONIDASKAL Εμφάνιση μηνυμάτων
καλώς ήρθες στην παρέα.
κάνεις λόγω για την ποιο απλή και ποιο ασφαλή μετατροπή που μπορεί να κάνεις στο αυτοκίνητό σου.
οικονομική μετατροπή και θα ξυπνήσει λίγο το ψόφιο μοτερακι που φοράς τώρα.μπορούμε να σε βοηθήσουμε με πολλές λεπτομέρειες .εγώ προσωπικά έχω κάνει την συγκεκριμένη μετατροπή και αυτήν έχω ακόμη.
προχώρα και εδώ είμαστε.
πρώτο και δυσκολότερο βήμα ένα καλό μοτέρ

Αγαπητοί LEONIDASKAL και BILL007, ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκρισή σας.
Θα μπορούσατε ίσως να με βοηθήστε περισσότερο?
Στο ερώτημά μου αν ενδεχομένως απαιτείται αντικατάσταση άλλων μερών, σαν παράδειγμα.
Έχει διαφορά το σύστημα πέδησης μεταξύ του 1.8 και του 1.9 των 145? Έχει διαφορά σε δίσκους, σιαγόνες, σερβομηχανισμός, γραμμές?
Το διαφορικό έχει το ίδιο βήμα?

Άλλα μέρη που ενδέχεται να έχουν διαφορά και θα χρειαστεί ν’ αντικατασταθούν?
Στο ερώτημά μου αν ενδεχομένως απαιτούνται τροποποιήσεις.
Οι βάσεις του κινητήρα είναι ίδιες και για τους 2 τύπους?
Το κανάλι του 1.8 δέχεται το σαζμάν και το διαφορικό του 1.9 is?
Άλλα μέρη που ενδέχεται να απαιτούν τροποποίηση, σαν παράδειγμα?

Και ένα τελευταίο που δεν το είχα συμπεριλάβει στην προηγούμενη αλληλογραφία μου.
Τροποποιείται το άνοιγμα της κουκούλας με την προσθήκη μηχανισμού? Εκτός του μηχανισμού και των ηλεκτρολογικών συνδέσεων τι άλλο απαιτείται και πόσο εύκολο μπορεί να είναι για να το κάνω ο ίδιος?
Ευχαριστώ και πάλι για τον χρόνο σας.
Με εκτίμηση,