Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Χρίστος Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν δεν συμπεριλαμβανονται τα παραπανω που αναφερει ο Ηλιας τοτε προφανως θα σε τρωει γτ οντως περνεις "γουρουνι στο σακι", οσο και αν σου πασαρει σα καλο το καποιο μοτερ ο καθε "μαστορας".
Σκεψου πως το μοτερ θα ειναι στο παγκο μπροστα σου.
Αυτο καθιστα ολους τους ελεγχους και αλλαγες ευκολοτερες, γρηγοροτερες και με μικροτερο κοστος.
Προσωπικη παντα γνωμη:
Ενα μοτερ που ελεγχθει σωστα εσωτερικα στο παγκο,
αντικατασταθουν ολα τα υγρα του και ολα τα ευπαθη περιφεριακα,
βιδωθει σωστα και κουμπωσει στο αμαξι σου σιγουρα θα ειναι καλυτερη λυση
και φυσικα χωρις να κανουμε λογο για το μεγαλυτερο κυβισμο
και τη βελτιωση του ολου συνολου οδηγησης και εμπειριας που θα υπαρχει πλεον
Η αληθεια ειναι οτι αν θα επαιρνα το μοτερ αυτο που μου προτειναν θα το πηγαινα να το κοιταξω σε δικο μου μηχανικο, οποτε ολα τα παραπανω που αναφερεις σε θεμα ελεγχου-αλλαγης λογικα θα γινουν.

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos valvetronic Εμφάνιση μηνυμάτων
Φίλε θα στο ξαναπούμε τα μοτέρ αυτά δεν πάσχουν από κάτω.Καινε λάδια από τσιμουχακια ακόμα και τόσα πολλά που καίει το δικό σου. Γιατί δεν παίρνεις μια συμπίεση να δεις τι γίνεται στο μοτέρ σου; Αλλαγή μοτέρ σίγουρα είναι ρίσκο δεν ξέρεις τι μπορεί να σου βγάλει και πόσα χιλ έχει. Το συνεργείο θα σου δώσει κανενος είδους εγγύηση; Γνώμη μου φτιάξε το κεφαλάρι σου και δες πως θα πάει.Ουτος ή άλλως είναι κάτι που θα το έκανες σε μια γενική έτσι δεν είναι;

Εγώ έχω δίλιτρο, η διαφορά στα γκάζια είναι αρκετά μεγάλη και σε μικτή χρήση το δίλιτρο είναι πιο οικονομικό.Απο όσο κατάλαβα όμως δεν καίγεσαι για το κάτι παραπάνω. Για να σε "καψω" λίγο όμως να ξέρεις ότι Ν40 και Ν42 εχουν ίδιο κορμό ακριβώς.Δηλαδη 16αρι 18αρι και δίλιτρο έχουν ίδιο part number μπλοκ κινητήρα. Οπότε φτιάχνεις κεφαλάρι και στην σπάνια περίπτωση που σου καίει ακόμα κάποια λάδια περνεις στροφαλομπιελες από δίλιτρο περνάς ελατήρια κανείς πρόγραμμα και είσαι κούκλος διλιτρος νόμιμος! Μάλλον too much για σένα όπως κατάλαβα αλλά έχει το στα υπόψη σου!
Για εγγυησεις δεν εχω ρωτησει γιατι απλα πηρα μονο μια γνωμη, οταν με το καλο ανοιξουν παλι ολοι απο Σεπτεμβρη θα κανω την κινηση να μαθω κ γι'αυτο εννοειται.
Μωρε κανεναν δεν χαλαει το κατι παραπανω, μακαρι να μπορουσα να πηγαινα κ σε 6κυλινδρο αλλα το αμαξι το χρησιμοποιω σε καθημερινη βαση οποτε καταλαβαινεις.. Ισχυει με εκαψες! Δηλαδη η διαφορα τους ειναι μονο στα μεταλα κ στο προγραμμα? (περα απο τα κυβικα)