εχεις πρωτες εντυπωσεις? επειδη θυμαμαι οτι κανεις πολλα χιλ. καθε μηνα.
κατι ασχετο ρε παιδια..διαβασα καποιον στο εξωτερικο που δοκιμασε να βαλει ιδια λαστιχα ιδιας εταιρειας ,διαστασης ,πελματος κ.λ.π αλλα:
πισω ραν φλατ για να προφυλαχθει σε περιπτωση ξαφνικου σκασιματος επειδη ταξιδευει πολυ στο εξωτερικο με μεγαλες ταχυτητες και
μπροστα κανονικα συμβατικα ελαστικα για ανεση μεσα στην πολη ...
στεκει αυτο?σιγουρα θα εχει διαφορα το αυτοκινητο σε στροφες κρατηματα γιατι τα ρανφλατ θα ειναι πιο σκληρα και θα μπαινουν σαν τρενο ενω ο μπροστινος αξονας θα κλινει περισοτερο στις στροφες..λογικα δεν θα επηρεασει την λειτουργια του αυτοκινητου σαν προσφυση συμπεριφορα? η' μηπως τελικα ειναι οκ,δεν θα υπαρξει κατι ανυσηχητικο?