Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
Το καμπριο αν εχει προβλημα ακαμψιας θα το εχει πισω και οχι μπροστα.
Βεβαια επηρεαζεται σαν συνολο αλλα δε πιστευω οτι με μια μπροστινη μπαρα θολων θα βγαλει ευκολο συμπερασμα ο οδηγος..μιλαω για το δρομο..

Στις Σερρες πχ ενιωσα το πλαισιο να ''στραμπουλαει'' μονο σε μια γρηγορη στροφη (Κ13)..εκει πραγματικα ξεπερασα τα ορια του αυτοκινητου. Οπως και το οτι φορουσα ημισλικ επηρεασε την ακαμψια.
Τωρα που εμπαξα αναρτηση καθαρα για πιστα οντως θα εχω προβλημα και αυτο λυνεται με ρολλ κειγκ.

Και παλι θα τονισω οτι τα 46αρια εχουν αριστο πλαισιο για να καταλαβεις τη διαφορα απο τοποθετηση μια μπαρας.
Ομως αν καποιος μπαξει σκληρη αναρτηση η μπαρα χρειαζεται. Οπως επισης χρειαζεται μπαρα πισω για πισω αναρτηση coilover.
Πισω το καμπριο εχει ηδη το απαραιτητο δεσιμο(λεγε με x-brace).Ομως αν κριθει απαραιτητο θα μπει και πισω μπαρα

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο M_Dolce Εμφάνιση μηνυμάτων
Συμφωνω απολυτα με τον Μανο. Το Ε46 εχει αριστο πλαισιο και η διαφορες που θα καταλαβει ο οδηγος στην καθημερινη χρηση με τοποθετηση μπαρας ειναι μηδαμινες. Εαν βεβαια τοποθετηθει σκληρη αναρτηση η μπαρα χρειαζεται για να προστατεψουμε τους θολους του αυτοκινητου (εκει ολα τα Ε46 ειχαν ενα θεμα).

Με σκληρη αναρτηση στους ελληνικους δρομους ειναι δεδομενο οτι τα κοπανηματα θα υπαρχουν. Σε ενδεχομενο δυνατο κοπανημα λοιπον με την μπαρα αποφευγουμε σε μεγαλο βαθμο το στραβωμα/φουσκωμα των θολων.
Αυτο ειναι ενα ακομα θεμα το οποιο θελω να προλαβω και ηδη οι θολοι μου εχουν ζοριστει.Με 19αρες και μ-πακ αναρτηση,η καταπονηση ειναι μεγαλη.
Επισης δεν ειμαι καθολου ικανοποιημενος απο την αισθηση που εχει το τιμονι μου και ευελπιστω να βελτιωθει με την προσθηκη της μπαρας.