Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 25

Θέμα: Συγκριτικό μπλοκέ διαφορικών

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #22
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κοιτα...οτιδηποτε επωνυμο os qiken, cusco κτλ κτλ με εμπλοκη εως 40-50 % πιστευω οτι θα ειναι τελειο..η quaife εχει μεινει στον κοσμο γιατι ειναι πραγματικα αθανατα..επισης καποιο πιο χαλαρο απο το quaife atb θα ειναι και αυτο μια χαρα...

    Θελει ψαξιμο το πραγμα..δεν εχω δοκιμασει κατι αλλο για να σ πω με σιγουρια..προσωπικα πριν αγορασω θα ηθελα να οδηγησω γιατι το διαφορικο γενικα ειναι λιγο περιεργη υποθεση..αν θα ταιριαξει στο στυλ οδηγησης του καθενος..τι λεω τωρα ομως...ψιλα γραμματα..
    Προσωπικά έχω καταλήξει σε ZF 4 clutch 50% / 30% 1.5 way με ράμπες 45/60








    Απ ότι κατάλαβα με τα λεγόμενα του Racing Diff σε πλήρη φορτίο ειναι έως 50% η εμπλοκή, σε επιβράδυνση πως είναι 30%; Ξέρει κάποιος να μας εξηγήσει;;

    Αυτο που υποθέτω είναι στο κατέβασμα ταχύτητας όταν φρενάρει ο κινητήρας πχ σε μια κατάβαση ειναι 30%;


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to JiMk86 For This Useful Post:

    BILL007 (30-12-18), nik200 (31-12-18)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP