Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tsapi Εμφάνιση μηνυμάτων
Κατά τη γνώμη μου, ρόλο δεν παίζει μόνο ο αριθμός των χιλιομέτρων αλλά και η ηλικία του ελαστικού. Άλλο πράμα 25χιλ χλμ σε ένα λάστιχο 2 χρόνων και άλλο σε ένα λάστιχο 5 χρόνων. Μετά από 5 χρόνια δεν είναι παράλογο ένα λάστιχο να έχει χάσει τις ιδιότητές του (να είναι πέτρα, να έχει σκισίματα κτλ κτλ), κι ας έχει κάνει λίγα, αναλογικά, χιλιόμετρα..

Επειδή δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα με το έβο, μία φορά κράτησα τα πιρέλλια κάτι παραπάνω από 3 χρόνια και δεν είχα παράπονο από τις ιδιότητες του ελαστικού. Ήταν όμως με περίπου 20χιλ χλμ.

βασίλης
Ευχαριστώ, κι εγώ στην ίδια κατηγορία είμαι, με 9-11.000 ΚΜ ΜΑΧ το χρόνο με τα καλοκαιρινά (+ άλλα 2-3.000 ΚΜ με τα χειμερινά). Οπότε δεν προλαβαίνουν να ξεραθουν από το χρόνο, περισσότερο θα τελειώσουν από πέλμα. Αλλά έλεγα μπας και κρατήσουν 4 χρονιές χρήσης (δηλαδή έως 40.000).

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο DIM27 Εμφάνιση μηνυμάτων
Tα Michelin primacy 3 κρατησανε για πανω απο 50Κ χλμ και ηταν αριστα μεχρι τελους.Τωρα εχει βγει το primacy 4.
Νομίζω ότι είναι ακατάλληλο αυτό το συγκεκριμένο για το δικό μου αμάξι, με σπορ οδήγηση.... Χώρια που δεν τη συμπαθώ ως μάρκα. Άσε που είναι και αρκετά ακριβότερα από τα υποψήφια του 1ου ποστ ...

Δύσκολη εξίσωση τελικά...

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk