Απορία χωρίς να γνωρίζω: Έχει το E36 κρυφό μενού (όπως το E46) που να μπορείς να δεις την πραγματική θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού;
Έχεις κάνα Bluetooth OBD-II reader και εφαρμογή στο κινητό σου για να δεις την πραγματική θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού;

Επίσης η αυξημένη κατανάλωση και η πτώση δύναμης μπορεί να σημαίνουν κάποια τρύπα στην εξάτμιση (σε ένωση των κομματιών) που να παίρνει αέρα και να μπερδεύει την αισθητήρα "λ", ή ακόμα και πρόβλημα στον "λ" ή τα καλώδιά του. Είναι πιθανόν με την αλλαγή της μίζας να κουνήθηκαν τα καλώδια.