-
αν εχει τοσο ευκολα θεμα με μεταλλα,πρεπει τακτικα να μετριεται η πιεση λαδιου,το σκιζουμε καλα να λαμπαδιασουν τα λαδια, μπαινει οργανο στη θεση του αισθητηρα και βλεπουμε πιεση στο ρελαντι,ο κατασκευαστης δινει συνηθως μια ανοχη,δηλαδη καινουργιο εχει 5 μπαρ ρελαντι και σου λενε αν πεσει κατω απο τα 4 θελει μεταλλα
αλλα μεταλλα στα 50.000 χιλ αμαξι δρομου ειναι παρατραβηγμενο,πιθανον ειναι πολυ ****** για να μην φθειρεται ο στροφαλος μιας και μετα εχει αλλες ιστοριες,πρεπει να βγει να ζυγιστει να περασει μπαρα και δεν συμμαζευεται
-
The Following User Says Thank You to S.F For This Useful Post:
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP