Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: best bmw engine ever?????

Ψήφισαν
73. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • S54B32 (E46 M3 - Z3M)

    20 27,40%
  • S85B50 (E60 M5/M6)

    16 21,92%
  • P85 (E46GTR)

    4 5,48%
  • V12 6lt (M8 prototype)

    3 4,11%
  • M42B18 (E30 318is)

    7 9,59%
  • M44B19 (E36 318is)

    6 8,22%
  • S14B23 (E30 M3)

    1 1,37%
  • N45B20 (E90 320si)

    1 1,37%
  • M52B25 (E36-E46-E39 325/525)

    3 4,11%
  • M52B28 (E36-E46-E39 328/528)

    7 9,59%
  • S50B30 (E36 M3)

    5 6,85%
  • S50B32 (E36 M3 EVO)

    8 10,96%
  • N54B30 (E9X 335)

    8 10,96%
  • M54B30 (E39-E46-X3-Z3-E60)

    27 36,99%
  • S38B38 (Ε34 Μ5)

    5 6,85%
  • S62B50 (E39 M5- Z8)

    7 9,59%
  • M43TU (E46 316-318, Z3)

    6 8,22%
  • S65B40 (E9X M3)

    3 4,11%
Δημοσκόπιση Πολλαπλής Επιλογής
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 50

Θέμα: Best BMW engine ever?????

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #21
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.334
    Thanked
    7389
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Συνέχεια λοιπόν και πάμε στα dark ages....της bmw, λόγω bangle, Αλλά και του κόσμου ολόκληρου ελέω κρισης.

    Στην Ελλάδα γενικότερα το ε90-ε92 και δεν αγαπήθηκε ιδιαίτερα Αλλά έγινε και άπιαστο όνειρο πολύ πριν μας σώσει ο Τσίπρας, λέμε και κάνα καλό που και που...ηταν και κείνο το πισω μέρος που θύμιζε μάζντα ήρθε και απόγινε η κατάσταση.. .σαφέστατα ένα πολύ καλύτερο και πιο άκαμπτο πλαισιο από το μαλακό 46αρι και πολύ ανώτερο πισω σύστημα ανάρτησης....πραγματικα καμία σχέση με τα παλιά!έλα που δεν αρκούσε όμως....μεσα τα μαύρα χάλια...πιο απλοϊκό πεθαίνεις (σόρρυ ε90 guys)..

    Μοτερικα λοιπόν έχουμε και λέμε 316 με 122 ps (n43b16) Ενώ δεν το πήγαινε άσχημα το αμάξι έδειχνε λιγος για το πλαίσιο κτήνος!
    Next n45b20...320si κατά κόσμον....φοβερο αμάξι.. που αδικούνταν από το μοτέρ...εστριβε απίστευτα μέχρι φυσικά το όριο της έλλειψης μπλοκε...πολλα θεματάκια όμως σαν αμάξι γενικά.. .Δεν θεωρείται και η πιο αξιόπιστη στιγμή της μαρκας!
    Ν54b30...ο καινούργιος 2jz...φονιας m3 για πλάκα..με ένα πρόγραμμα...και αξιοπιστία πλην 2006-7 λόγω αστοχίας τουρμπίνων Hitachi.. .Μετά το έλυσε το θέμα!Από κει και πέρα όμως το αμάξι ήταν μέτριο....και έκανε μόνο για gt..εξου και ο γράφων πήγε σε 135 που ενώ δεν ήταν καθόλου τέλειο σαν αμάξι, έβγαζε μια κ@υλα...φυσικα σκοτώστρα σε άπειρα χέρια...αν νόμιζες ότι έχεις m3...τεσπα..
    Τέλος s65b40...αρρωστο μοτέρ.. άρρωστο αμάξι..και επιτέλους ροπή και χαμηλά....v8 διάταξη rules...ηχος άντε γεια και τα ψηλά του σε στοιχειώνουν....ποια turbo και αηδίες...εχασε λίγο από το σκληροπυρηνικο του 46 αλλά σαν αποτελεσματικότητα στο δρόμο είναι αλλού...sorry m3 e46...

  2. The Following 4 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    BILL007 (02-03-18), Dimimav (02-03-18), Ptboul (05-03-18), Vassilis ///M (03-03-18)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP