Συνέχεια λοιπόν και πάμε στα dark ages....της bmw, λόγω bangle, Αλλά και του κόσμου ολόκληρου ελέω κρισης.
Στην Ελλάδα γενικότερα το ε90-ε92 και δεν αγαπήθηκε ιδιαίτερα Αλλά έγινε και άπιαστο όνειρο πολύ πριν μας σώσει ο Τσίπρας, λέμε και κάνα καλό που και που...ηταν και κείνο το πισω μέρος που θύμιζε μάζντα ήρθε και απόγινε η κατάσταση.. .σαφέστατα ένα πολύ καλύτερο και πιο άκαμπτο πλαισιο από το μαλακό 46αρι και πολύ ανώτερο πισω σύστημα ανάρτησης....πραγματικα καμία σχέση με τα παλιά!έλα που δεν αρκούσε όμως....μεσα τα μαύρα χάλια...πιο απλοϊκό πεθαίνεις (σόρρυ ε90 guys)..
Μοτερικα λοιπόν έχουμε και λέμε 316 με 122 ps (n43b16) Ενώ δεν το πήγαινε άσχημα το αμάξι έδειχνε λιγος για το πλαίσιο κτήνος!
Next n45b20...320si κατά κόσμον....φοβερο αμάξι.. που αδικούνταν από το μοτέρ...εστριβε απίστευτα μέχρι φυσικά το όριο της έλλειψης μπλοκε...πολλα θεματάκια όμως σαν αμάξι γενικά.. .Δεν θεωρείται και η πιο αξιόπιστη στιγμή της μαρκας!
Ν54b30...ο καινούργιος 2jz...φονιας m3 για πλάκα..με ένα πρόγραμμα...και αξιοπιστία πλην 2006-7 λόγω αστοχίας τουρμπίνων Hitachi.. .Μετά το έλυσε το θέμα!Από κει και πέρα όμως το αμάξι ήταν μέτριο....και έκανε μόνο για gt..εξου και ο γράφων πήγε σε 135 που ενώ δεν ήταν καθόλου τέλειο σαν αμάξι, έβγαζε μια κ@υλα...φυσικα σκοτώστρα σε άπειρα χέρια...αν νόμιζες ότι έχεις m3...τεσπα..
Τέλος s65b40...αρρωστο μοτέρ.. άρρωστο αμάξι..και επιτέλους ροπή και χαμηλά....v8 διάταξη rules...ηχος άντε γεια και τα ψηλά του σε στοιχειώνουν....ποια turbo και αηδίες...εχασε λίγο από το σκληροπυρηνικο του 46 αλλά σαν αποτελεσματικότητα στο δρόμο είναι αλλού...sorry m3 e46...