Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 47

Θέμα: Μ3 Ε46 Race Car

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #25
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PetrosD Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν το αφαιρέσετε, τότε το φρένο δε θα είναι πάνσκληρο, κουραστικό και αναποτελεσματικό;
    Ειναι ενα θεμα που εχει και τα υπερ και τα κατά γι αυτό δεν εχουμε αποφασισει ακομη αν θα παραμεινει ως εχει ή αν θα βγει το σερβο και τοποθετηθεί pedal box.

    Πιστευω ότι σε αγωνες στη πίστα δεν ειναι απαραιτητο να φυγει το σερβο. Ακομη και χωρις ABS ο οδηγός μπορεί διαχειριστεί σωστά τη πίεση στο πενταλ με καποιους τρόπους (ακομη και με επιλογη σε τακακια που ταιριάζει στον τρόπο που οδηγά ο καθένας) χωρις να μπλοκάρει ή να φρενάρει με λάθος τρόπο.
    Απο την αλλη σε αγωνες αναβασης, οπου το οδόστρομα ειναι αρκετα πιο ανώμαλο, τα πραγματα ειναι διαφορετικά. Λόγο της ευαισθησίας που έχει το φρενο με τη χρηση σερβο, και σε συνδιασμό με ανωμαλο οδοστρωμα, χωματα στο δρόμο, κλπ, ο οδηγός δυσκολευεται να διαχειρηστεί σωστα τη πιεση που ασκει στο πενταλ με σκοπό να φρενάρει σωστα.

    Το θεμα της σωστής διαχείρησης του φρένου, και του σωστού φρεναρίσματος ειναι μεγάλο και βασικότατο ως προς την επιτευξη χρόνου.
    Υπάρχουν πολλοί οδηγοί που για διαφορους λόγους έχουν το ταλέντο και την ικανότητα να διαχειρίζονται το πενταλ του γκαζιού σωστα και να είναι γρηγοροι απο το apex της στροφής και μετα, αλλα σε συνολικό χρόνο μιας διαδρομής να είναι αργοί λόγο λανθασμενου φρεναρίσματος και να μην το αντιλαμβάνονται προσπαθόντας να βρουν εκ των υστέρων τι εφταιξε και δεν ειχαν κανει τον ιδανικό χρόνο.

    Πριν απο λίγα χρόνια έκανα αρκετα track days με φίλο επαγγελματία οδηγό (εφτασε μεχρι δοκιμες F1) και πάντα που εριχνε μισό δευτερο σε καθε γυρο παρότι σε πολλα σημεια της πίστας ημουν αρκετα πιο γρηγορος.
    Η διαφορά ηταν στον τρόπο φρεναρίσματος και αυτό φανηκε απο τις γραφικές παραστασεις της τηλεμετρίας. Απο τότε, και όσο και αν εχω προσπαθησει να βελτειωθω σε αυτό το τομέα, παλι υστερώ και δεν πιστευω να φτάσω ποτέ σε ψηλά επιπεδα.
    Ειναι πάρα πολύ δυσκολο να αλλαξει κάποιος τις συνηθειες του στο φρεναρισμα. Γι αυτό, πολλοι επιλέγουν σερβο ή pedal box, ή ακομη και compound σε τακάκια που να ταιριαζει με τον τρόπο φρεναρίσματος και τις αναγκες -οχι του αυτοκινητου- αλλα του οδηγου.
    M3 CSL

  2. The Following 19 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    alexk (16-01-17), andreas_R (19-01-17), BILL007 (04-02-17), chrisgiapz3 (28-01-17), doctore (15-01-17), Dr. Yamastura (15-01-17), gant (16-01-17), giannis z3 (16-01-17), Leonidas_E39 (17-01-17), mark e92 (18-01-17), nikos valvetronic (16-01-17), pilot (16-01-17), Stunt Mike (15-01-17), TakisKal (19-01-17), Thomelef (16-01-17), vagmag (15-01-17), VanVIC (15-01-17), wheelman (16-01-17), Βασιλης (18-01-17)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP