-
Οσο κι αν με στεναχωρούν τέτοιοι "αποχωρισμοί" (σαν να ήταν δικό μου) κι εδώ ισχύει το "οσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος..."
Στην συγκεκριμένη περίπτωση δε, πιστευω οτι υπάρχει κι ένας ακόμα λόγος που ο φίλτατος Αλέξιος προχώρησε στο ξερίζωμα της καρδιάς του.
Νιώθω οτι το συγκεκριμένο project το είχε απο καιρό "τερματίσει" με τη λογική οτι δεν είχε πια τί να άλλο να βελτιώσει-τελειοποιήσει πάνω στο συγκεκριμένο "όχημα"
Το detailing που γινόταν ήταν σε βαθμό σεμιναρίου για να μην πώ διδακτορικού.
Οσοι γνωρίζουν τον alexm θα έχουν καταλάβει οτι το να ασχολείται με την λεπτομερή βελτίωση-τελειοποίηση των αυτοκινήτων του και ακολούθως να τα συντηρεί σε κατάσταση βιτρίνας με εξαντλητικό detailing, είναι και hobby του.
Το συγκεκριμένο Μ5 τον χαροποίησε τόσο στην αγορά του, όσο στην απόλαυση εν-κινήσει αλλά και ακίνητο στο garage του, ένας συνεχής οργασμός, ταντρικού τύπου κατάσταση.
Υπάρχει και κάτι που με προβληματίζει. Οι περισσότεροι υποψιαζόμαστε οτι τέτοιος κινητήρας δεν πρόκειται να ξαναγβεί. Το μέλλον είναι -κατά πάσα πιθανότητα- ηλεκτρικό, σίγουρα όμως πολύ πιο οικολογικό.
Ο συγκεκριμένος συνδιασμός αμαξώματος-κινητήρα δεν είχε και πολλή λογική αυτοκινητιστικά (δεν είναι δίπορτο supersport το Ε60) επομένως σε βάθος χρόνο ένα τέτοιο άριστα διατηρημένο Μ5 θα ανέβαζε αξία.
Αλέξη συμφωνείς με την άποψη αυτή; To σκέφτηκες και έτσι;
Ικανό σε έχω να το ξαναγοράσεις το συγκεκριμένο.
Καλές γιορτές. Ευχομαι ο i-Vasilis να σου φέρει ότι αγαπάς.
-
The Following 6 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:
A8hnaios (27-11-16), alexm (27-11-16), aristent (27-11-16), chrisgiapz3 (02-12-16), micz (27-11-16), vagmag (27-11-16)
Ετικέτες Θέματος
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP